Już po raz drugi międzynarodowa kancelaria prawna Taylor Wessing otrzymała tytuł "European Trademark Law Firm of the Year" w ramach przyznania nagród "Managing IP Global Awards".
Ceremonia wręczenia nagrody, zorganizowana przez światowego wydawcę publikacji specjalistycznych
w dziedzinie własności intelektualnej "Managing Intellectual Property", odbyła się 7 marca 2019 roku w hotelu Royal Lancaster w Londynie. W charakterze gości zaproszono około 400 liderów branży.
Oprócz nagrody dla “Europejskiej Kancelarii Prawnej Roku” zajmującej się znakami towarowymi oraz licznych nagród dla poszczególnych biur i adwokatów kancelarii Taylor Wessing, w tym dla Martina Prohaska-Marchried, Dietera Natlacena (obaj z Wiednia) oraz Karin Pomaizlovej (Praga), w tym roku trzej prawnicy z Europy Środkowej i Wschodniej otrzymali również tytuły „IP Stars“.
Przemysław Walasek, szef działu własności intelektualnej w Taylor Wessing w Warsazwie, powiedział:
- Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tej nagrody, która jest wysoko ceniona w branży IP na całym świecie. Serwis “Managing Intellectual Property” jest znany z dokładnych i poważnych badań rynku, dlatego też uznanie nas za międzynarodowego lidera jest dla nas niewątpliwym zaszczytem.
Olaf Gillert, szef międzynarodowego zespołu ds. znaków towarowych w Taylor Wessing, dodał:
- Cieszymy się, że mogliśmy ponownie zdobyć tę prestiżową nagrodę. To wielki sukces naszego międzynarodowego zespołu ds. znaków towarowych.
Nagrody przyznawane w ramach Managing IP Global Awards są wynikiem pięciu miesięcy badań prowadzonych na całym świecie przez serwis “Managing IP”. Badania rynku, opinie klientów i wyczerpujące wywiady są wykorzystywane do przefiltrowania kancelarii prawnych, osób fizycznych i firm, które wyróżniają się szczególnymi osiągnięciami w dziedzinie własności intelektualnej.
Międzynarodowy zespół IP Taylor Wessing doradza renomowanym klientom z różnych branż, w tym nowych technologii, mody, handlu detalicznego i przemysłu spożywczego. Zintegrowany zespół ds. znaków towarowych pomaga klientom we wszystkich aspektach prawa znaków towarowych, w tym w zarządzaniu portfolio znaków (z ponad 45 000 aktywnymi znakami towarowymi na całym świecie), rozwiązywaniu sporów, postępowaniach sprzeciwionych, licencjach i umowach o współpracy.