W kampanii wykorzystano 2 różne ogłoszenia prasowe, skupiające się na przekazie wizerunkowym, a także dodatkowe kreacje internetowe podkreślające zalety rozwiązań finansowych oferowanych przez Bibby Financial Services. Kampania rozpoczęła się pod koniec marca i obejmuje prasę oraz internetowe serwisy ekonomiczno –gospodarcze. W prasie kampania prowadzona jest, m.in. w Rzeczpospolitej, Dzienniku Gazecie Prawnej, Pulsie Biznesu, Gazecie Wyborczej oraz dziennikach lokalnych i tygodnikach Newsweek, Polityka i innych. W Internecie kampania prowadzona jest m.in. w serwisach gospodarka.gazeta.pl., msp.money.pl, wyborcza.biz, vat.pl, gofin.pl i innych.
Kampanię przygotował dział marketingu Bibby Financial Services wraz z agencjami Pozytywka Studio Pozytywnej Kreacji, Forma-Art oraz Divine Pixels. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Działania PR prowadzi agencja Main Message PR.
O Bibby Financial Services
Bibby Financial Services jest największą niezależną firmą faktoringową w Wielkiej Brytanii, a także jedną z najszybciej rosnących firm faktoringowych na świecie. Specjalizuje się w finansowaniu i zarządzaniu należnościami firm z sektora MSP. Obecnie poza Wielką Brytanią, najbardziej rozwiniętym w Europie rynku faktoringowym, firma działa w Irlandii, Francji, Niemczech, Polsce, Czechach, Słowacji, Szwecji, Indiach, Hong Kongu, Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie i w USA. Obsługuje ponad 5500 klientów.
O Bibby Line Group
Bibby Financial Services jest częścią Bibby Line Group – niezależnej brytyjskiej grupy firm założonej w 1807 roku, której właścicielem od początku istnienia jest rodzina Bibby. Bibby Line jest największą na świecie prywatną firmą świadczącą usługi globalnego transportu morskiego. W skład Bibby Line Group wchodzi obecnie 11 różnych dywizji specjalizujących się między innymi w globalnym transporcie morskim, usługach dla morskiego przemysłu wydobywczego, usługach doradczych, logistyce, handlu detalicznym i usługach finansowych dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.