Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania telewizyjna marki FRoSTA

150x110
1 października br. ruszyła kampania telewizyjna nowych warzyw marki FRoSTA. Jej celem jest prezentacja oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata. Kampania potrwa do 4 grudnia.

Zadaniem kampanii telewizyjnej jest budowanie wizerunku marki FRoSTA jako producenta wysokiej jakości mrożonych warzyw oraz wzmocnienie znajomości marki. Kampania promuje bogatą i różnorodną ofertę mrożonych mieszanek warzywnych FRoSTY . Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności, różnorodności i międzynarodowego charakteru produktów warzywnych FRoSTY .

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej kampanii telewizyjnej FRoSTY , poświęconej daniu gotowemu Paella. Znany z reklamy dania Paella, Piotr tym razem inspiruje swojego włoskiego przyjaciela Toniego do gotowania z Warzywami na patelnię toskańskimi. Bohaterowie spotu udowadniają, że z produktami marki FRoSTA można w prosty sposób przygotować smaczny posiłek.

Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. Kampania potrwa do 4 grudnia 2011 r.

Termin kampanii: 1 października 2011 – 4 grudnia 2011

Dom mediowy: MPG

Dom produkcyjny: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga

Scenariusz: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga

Reżyseria: Kai Sher

Zdjęcia: Bjorn Haneld





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS