Największą i najbardziej prestiżową imprezą w Rosji są Międzynarodowe Targi Ogrzewnictwa, Wentylacji, Klimatyzacji, Źródeł wody oraz Wyposażenia Sanitarnego Aqua Therm. Ostatnia edycja tej imprezy miała miejsce w lutym 2013 w Moskwie.
- Udział w moskiewskich targach jest dla nas szczególnie istotny, bo to szansa na pozyskanie atrakcyjnych zleceń i nowych klientów - mówi Jan Kaczan, wiceprezes firmy KAN. - Tym bardziej, że chodzi o rynek rosyjski, który nadal jest dla nas priorytetowy. Tam mamy swoje oddziały i przedstawicielstwa i zależy nam na zwiększeniu konkurencyjności naszych produktów.
Spółka KAN na obszernym, dwupiętrowym stoisku zaprezentowała swoją najnowszą ofertę, zademonstrowała metody montażu różnych połączeń systemów KAN-therm i oprogramowanie dla projektantów w języku rosyjskim. Przy stoisku można było dotknąć produktów oraz sprawdzić wysoką jakość materiałów, obejrzeć makiety gotowych instalacji wykonanej w systemie KAN-therm. Zainteresowani kontrahenci mogli liczyć na szkolenia z montażu systemów oraz wszelkie materiały techniczne.
Spółka pokazała też swoje nowości roku: szafki przeznaczone do montażu rozdzielaczy z nowymi mocowaniami, umożliwiającymi regulacje odległości między rozdzielaczami.
- Na takie rozwiązania jest duże zapotrzebowanie w obecnym nowoczesnym wielopiętrowym budownictwie w Rosji. Szczególne zainteresowanie wywołały połączenia typu „Press” dużych średnic Giga Size Inox – podkreśla Jan Kaczan.
Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się także nowoczesne systemy przeciwpożarowe, System KAN-therm Steel i Inox Sprinkler.
- To nieodzowny element wyposażenia nowoczesnego budownictwa wielorodzinnego jak i użyteczności publicznej, dlatego firma KAN szczególnie promuje tego typu produkty – dodaje wiceprezes spółki. – Obydwa rozwiązania technicznie bardzo wyprzedzają tradycyjne systemy do budowy instalacji przeciwpożarowych, zarówno pod kątem estetyki, jakości elementów, jak i samego procesu montażu. Dlatego już znalazły dużą rzeszę zwolenników wśród inwestorów, projektantów i wykonawców.
Targi to też doskonała okazja, by w jednym miejscu i czasie poznać nowych klientów, spotkać się ze swoimi partnerami biznesowymi, dowiedzieć się, co proponuje konkurencja czy poznać opinię na temat swoich produktów.
–To sposób na umacnianie marki i szansa na zwiększenie swojego udziału w rynku rosyjskim. Dlatego co roku uczestniczymy w tej imprezie i korzystamy z okazji, by znaleźć nowe rynki zbytu i kontrahentów – dodaje Jan Kaczan.
Udział w tegorocznej imprezie okazał się owocny – przedstawiciele KAN przeprowadzili ponad 560 konkretnych rozmów biznesowych i nawiązali kontakty z potencjalnymi kontrahentami.
W kwietniu spółka KAN weźmie udział w kolejnej imprezie, tym razem w Polsce – w Targach Grupy SBS - sieci sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych. To branżowe targi, dedykowane dla profesjonalistów: instalatorów, projektantów i handlowców.