Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-02-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kingston FURY oficjalnym dostawcą pamięci dla graczy w ramach współpracy z G2 Esports

Kingston FURY, dział gamingowy firmy Kingston Technology, największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformował o nawiązaniu współpracy z jedną z największych na świecie marek rozrywkowych i e‑sportowych, G2 Esports, w charakterze oficjalnego dostawcy pamięci operacyjnej i masowej dla graczy. Wydajne moduły pamięci DRAM i dyski SSD Kingston FURY pozwolą w pełni uwolnić potencjał legendarnych graczy G2, wznosząc ich systemy na nowe wyżyny możliwości.

 

Firma Kingston od zawsze dostrzegała znaczenie gier komputerowych, z dumą wspierając i regularnie sponsorując drużyny e-sportowe. Mimo że jest to dopiero początek partnerstwa Kingston FURY i G2 Esports, nie jest to pierwszy raz, kiedy firma Kingston podejmuje współpracę z założycielem tej organizacji, Carlosem „Ocelotem” Rodríguezem. Były profesjonalny gracz zespołu SK Gaming już wcześniej korzystał z produktów z linii HyperX, dzięki czemu zdołał poznać ich możliwości.

„W ostatnim czasie firma Kingston wznowiła linię pamięci Kingston FURY zaprojektowaną z myślą o graczach i entuzjastach, dlatego bardzo cieszymy się z możliwości powitania G2 w rodzinie Kingston” — mówi Robert Allen, dyrektor ds. marketingu na region EMEA w firmie Kingston. „Nie możemy się doczekać ponownej współpracy z Carlosem i G2 oraz wznowienia kontaktu z fanami organizacji”.

 „Kingston towarzyszy mi od najdłuższego czasu, zarówno jako partner, jak i producent sprzętu, którego namiętnie używam do grania i pracy od lat” — mówi Carlos „Ocelote” Rodriguez, założyciel i dyrektor generalny organizacji G2 Esports. „Uwielbiam tę markę, jej pracowników i przyszłościowe myślenie, które objawia się we wszystkim, czego się podejmują”.

 

W ten sposób firma Kingston dołącza do stale rosnącego grona partnerów G2. Fani mogą spodziewać się dedykowanych i kreatywnych treści przygotowanych przez obie te marki.





Słowa kluczowe:gaming

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS