Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Koniec ery rozmrażania

150x110

Ruszyła kampania promocyjna nowych lodówek Samsung Cool. Jej tematem jest technologia Samsung No Frost, dzięki której można na zawsze zapomnieć o rozmrażaniu lodówki.

Lodówki Samsung Cool oznaczają koniec problemów z nadmiernym osadzaniem się lodu i szronu. System chłodzenia Samsung No Frost polega na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz lodówki i usuwaniu z niej wilgoci, która przyspiesza psucie się żywności. Do środka nawiewanie jest zimne, pozbawione wilgoci powietrze, dlatego ani na ściankach, ani na produktach nie osadza się szron i lód. Technologia No Frost zapewnia bardziej higieniczne warunki i wydłuża czas przechowywania żywności.

Lodówki Cool to także wygodna organizacja przestrzeni. Wysuwana półka ułatwiająca odnalezienie potrzebnego produktu. W pełni wysuwane szuflady zamrażalnika, przenośny pojemnik na sosy a także regulowana półka na napoje to tylko kilka z wielu rozwiązań ułatwiających dostęp do przechowywanych produktów.

Kampania lodówek Samsung Cool będzie miała dwie odsłony. Pierwsza trwa od 8 do 16 czerwca, a druga od 1 do 28 lipca 2013 roku. 15-sekundowe i 20-sekundowe spoty reklamowe pojawią się w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVN 24, TVN Style,  TVP1, TVP2 i Polsat. Reklamy lodówki Samsung Cool będzie też można zobaczyć w pismach kobiecych – między innymi w miesięcznikach Olivia oraz Kobieta i życie, a także w tygodnikach Naj czy Tina. Reklamy planowane są też w internecie (Youtube.com, Onet.pl i porównywarki cenowe), oraz punktach sprzedaży.

Podczas trwania kampanii lodówki Samsung Cool objęte są promocją konsumencką. Przy zakupie tych urządzeń i wypełnieniu formularza promocyjnego dostajemy w prezencie dwa funkcjonalne, silikonowe pojemniki, doskonałe do przechowywania żywności. Liczba pojemników jest ograniczona.

Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją Cheil. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i zrealizował dom mediowy Starcom.

Szczegóły dotyczące lodówki Samsung Cool oraz zasady promocji znajdują się pod adresem: www.cool.samsung.pl

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS