6-7 czerwca w krakowskim centrum konferencyjnym ICE Kraków odbędzie się Marketing Summit. Świetne prelekcje, eksperci z całego świata, ciekawe warsztaty, Expo najnowocześniejszych rozwiązań, Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 oraz networking, to tylko część najważniejszego wydarzenia branży komunikacji marketingowej. Hasłem przewodnim jest słowo „Growth”, oznaczające wzrost. I właśnie o sposobach, dzięki którym firmy i marki mogą się lepiej rozwijać, będą w czasie Marketing Summit dyskutować przedstawiciele branży. Nie można zdobyć świata, siedząc za biurkiem, dlatego warto w czerwcu wybrać się do Krakowa, aby poznać najważniejsze trendy oraz liderów rynku.
Marketing Summit to rozszerzona formuła Kongresu Dyrektorów Marketingu, który od lat jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży komunikacji marketingowej. Podczas Marketing Summit będzie miała również miejsce uroczysta Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015, na której nagrody odbiorą najlepsi polscy marketerzy. W czasie Gali zostanie także wręczona nagroda dla najbardziej Promarketingowego Prezesa 2015 roku, aktywnie wspierającego swój zespół marketingu w osiąganiu ponadprzeciętnych efektów.
Marketing Summit to przede wszystkim okazja do poznania trendów, które staną się siłą napędową marketingu w najbliższych latach oraz najbardziej efektywnych sposobów na rozwój firm i marek.
Wśród prelegentów znajdą się międzynarodowi eksperci z obszaru komunikacji marketingowej, m.in. John Tylor, Chief Client Officer Publicis Group, Martin Wolf, CEO Labstore, Alemsah Ozturk, CEO 4129Grey, Justin Billingley, Chief Operating Officer Saatchi&Saatchi, Dian Warsosumarto, Executive Creative Director Vice Group, Michael Derkits Chief Business Development Officer CEE Vice, Barbara Koch, Social Communication Leader & Special Projects IBM.
Swoim doświadczeniem z uczestnikami Marketing Summit podzielą się również polscy marketerzy oraz członkowie zarządów. W czasie wydarzenia będzie można posłuchać m.in.: Anny Jakubowski, General Manager The Coca-Cola Company Poland, Jacka Furmana, Prezes Aflofarm, Sebastiana Mikosza - Prezes ESKY, Anny Rawskiej-Kupczyńskiej - Enterprise Group Marketing Manager HP Enterprise Polska, Tomasza Marszałła - Marketing and Communication Director TVN, Pawła Barskiego - Marketing Director Ricoh, Arkadiusza Trzcińskiego - Marketing Manager KROSS, Michała Rogowskiego - Regional Dicertor CEE & Client Service Director TNS, Macieja Kujawy - Marketing Director Skarbiec TFI, Igora Bielobradeka - Head of Digital Marketing Deloitte, Moniki Bis - Procurement & Administration Director Medicover, Michała Groniewskiego - Managing Director Faktoria Win (Grupa EuroCash), Pawła Lenarczyka - Web&Digital Channel Specialist IKEA Retail Poland, Barbary Pasterczyk - Dyrektor Marketingu ING Bank Śląski.
Polska branża komunikacji marketingowej będzie reprezentowana przez najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. wystąpią m.in: Tomasz Pawlikowski - President Leo Burnett CEE, Adam Nowakowski - Head of Startegy Leo Burnett Warsaw, Piotr Piętka - Prezes Starcom Mediavest Group, Sebastian Stępak - Managing Director MSL Group Poland, Arkadiusz Łoś - Brand Consulting & CI Director Dragon Rouge, Michał Sadowski - Prezes Brand24, Dorota Bigo - Programmatic Ekpspert Google, Krzysztof Małecki - Prezes FFW Communication, Kuba Kalicinski - Prezes Fog Content Agency, współwłaściciel Grupy Kalicinscy.com, Marzena Witczyńska Prezes Brave Hearts, Miłosz Wójcik Prezes - Appchance, Jan Kisielwski - Dyrektor Stratosfera by Delloite.
Tegoroczne wydarzenie będzie się obracało wokół hasła „Growth”, a wystąpienia i panele dyskusyjne będą poświęcone tematom, które wspierają szybki rozwój firm i marek. Dwa dni spędzone na Marketing Summit będą szansą do wysłuchanie ponad 60 ekspertów, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem. Impreza będzie szansą na wysłuchanie inspirujących case studies oraz success stories.
Oprócz wysłuchania inspirujących prezentacji i paneli dyskusyjnych, uczestnicy Marketing Summit będą mogli odwiedzić stoiska prezentujących najciekawsze firmy z branży. Będą mogli również wsiąść udział w warsztatach. Dobrze przygotowana strefa networkingu pozwoli na wymianę opinii i doświadczeń, a wieczorem uczestnicy będą mogli poznać się jeszcze lepiej w czasie imprezy networkingowej, oraz zamknietej kolacji dla Gości specjalnych i dotychczasowych laureatów konkursu i kadry zarządzającej nawjażniejszych firm w Polsce.
Marketing Summit to wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój firm i marek – zarówno tych działających na polskim rynku, jak i na innych rynkach Europy Środkowo – Wschodniej. Ciekawe i inspirujące treści znajdą na niej również przedstawiciele działów marketingu, sprzedaży, działów custumer experience, jak również członkowie zarządu firm, którzy rozumieją, jak ważna w rozwoju biznesu jest skuteczna i nowoczesna komunikacja marketingowa. W twórczej atmosferze wymiany pomysłów i wzajemnej inspiracji z pewnością nie zabraknie miejsca do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Organizatorem Marketing Summit jest mediarun.com, który od kilkunastu lat organizuje Konkurs Dyrektor Marketingu Roku dyrektormarketinguroku.pl, tworzy wydarzenia skupiające branżę komunikacji marketingowej.
Zapowiedź wideo Marketingsummit.eu
Partnerami głównymi wydarzenia są: T-Mobile, Deloitte, Leo Burnett, MSL Group, Starcom Mediavest Group, Publicis, ICE Kraków Congress Centre, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kantar.
Partnerami wydarzenia są: TNS, Millward Brown, FFW Communication, Dragon Rouge, Superbrands Polska, Akademia Leona Koźmińskiego, Indrems.
Patronat nad wydarzeniem objęli: ONET, Media Impact Polska, Grupa Ringier Axel Springer Polska, Multikino Media, NaTemat.pl, Grupa Wirtualna Polska.
Warto dołączyć do grona ponad 2700 osób, które do tej pory wzięły udział w wydarzeniach organizowanych przez mediarun.com. Tegoroczny szczyt odbędzie się w ICE Kraków w dniach 6-7 czerwca.
Zapraszamy do wzięcia udziału w imprezie i zapoznania się z pełnym programem Marketing Summit na stronie: www.marketingsummit.eu
dostarczył infoWire.pl