Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kto kupuje tani hosting?

Czy tani hosting jest dla każdego? W jakim przypadku będzie w zupełności wystarczający, a kiedy nie spełni oczekiwań klienta? Co warto wiedzieć, przed zakupem najtańszego hostingu?

Tani hosting to pojęcie dość obszerne. Profesjonalne firmy podchodzą do tego terminu poważnie i nawet w najtańszych oferowanych przez nie usługach, klienci dostają bardzo wiele. Niestety na rynku pojawiło się też sporo takich firm, które biorą pieniądze za usługę o znikomej wartości. Chociaż te kwoty są bardzo niewielkie, to jednak tak nie powinno być.

Komu wystarczy najtańszy hosting?

Na rynku można znaleźć wiele takich dostawców, u których za kilka złotych miesięcznie otrzymujemy 2 GB pojemności dyskowej i bardzo ograniczony transfer. Do kogo kierowane są takie oferty? Do niewielkiej grupy osób. Mogą z nich być zadowoleni ci, którzy prowadzą prywatne blogi, rzadko umieszczają na nich wpisy, a liczba odwiedzających je osób jest bardzo niewielka. W innym przypadku, w którym nawet początkujący blog ma w przyszłości być coraz chętniej czytanym, to taka oferta nie wystarczy. Na szczęście już za niecałe 10 złotych miesięcznie, czyli niewiele więcej, można otrzymać aż 60 GB powierzchni dyskowej i nieograniczony transfer, jeżeli usługodawcą będzie duża, profesjonalna firma, np. domeny.pl.

Najważniejsze firmy hostingowe, które również dostarczają innych rozwiązań (np. serwer vps, serwer dedykowany, domeny, e-podpis), proponują zazwyczaj oferty o największym zakresie usług i najniższej cenie. Kupując taki tani hosting, można również liczyć na inne dodatki w postaci np. certyfikatu SSL za złotówkę lub atrakcyjnych zniżek na inne usługi. 

Małe i średnie firmy, początkujące blogi, które będą się rozwijać i jednoosobowe działalności, potrzebują hostingu z nielimitowanym transferem i konkretną powierzchnią dyskową, która wystarczy nie tylko na samym początku, ale również w późniejszym czasie. Trzeba jednak pamiętać, że dla początkującego przedsiębiorcy dobra oferta jest przede wszystkim tania, czyli niegenerująca dodatkowych kosztów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS