W listopadzie br., tylko przez krótki czas Samsung zaprasza do skorzystania ze specjalnej promocji TYDZIEŃ Z PREZENTAMI SAMSUNG. Każdy klient, który od 3 do 9 listopada br. zakupi lodówkę Samsung Food Showcase lub pralkę z linii Crystal Blue otrzyma kartę przedpłaconą na zakupy produktów Samsung.
Promocja TYDZIEŃ Z PREZENTAMI SAMSUNG jest dedykowana dla wszystkich konsumentów poszukujących produktów AGD, wyróżniających się nie tylko innowacyjnymi rozwiązaniami, ale też i wyjątkowym designem. W ramach promocji, w dniach 3 – 9 listopad br., przy zakupie lodówki Samsung Food Showcase każdy klient otrzyma kartę przedpłaconą o wartości 1 000 zł na zakup produktów Samsung, natomiast kupując pralkę z linii Crystal Blue – kartę o wartości 500 zł. Karty przedpłacone będą honorowane wyłącznie w tych sieciach handlowych, w których dokonano zakupu.
Pralka Samsung Crystal Blue WW10H9600EW to innowacyjny produkt wyposażony w liczne funkcje ułatwiające pranie i skracające czas jego trwania: jednym dotknięciem ekranu możliwe jest ustawienie wszystkich parametrów prania, urządzeniem można też zdalnie sterować za pomocą smartfona. Dzięki wielu cyklom piorącym i technologii Eco Bubble, usuwanie plam jest skuteczniejsze, nawet w wodzie o niskiej temperaturze, co ogranicza zużycie energii. Pozwala to zaoszczędzić energię elektryczną. Pralka została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami – ma duże drzwi z podświetleniem i nowoczesny wyświetlacz LED. Bez względu na to, czy zostanie postawiona w łazience, czy w kuchni, będzie przyciągać wzrok ciekawą stylistyką.
Lodówka Samsung Food Showcase to przede wszystkim doskonała organizacja miejsca, wydajna praca, oszczędność energii i wyjątkowy design. Chłodziarka została podzielona na dwie strefy oddzielone osobnymi drzwiami, gwarantującymi łatwy dostęp do najczęściej używanych produktów. Wnętrze urządzenia zostało zaprojektowane z myślą o zachowaniu porządku i doskonałej organizacji przechowywanej żywności. Wyjątkowo wydajny i cichy kompresor Digital Inverter reaguje na zmianę temperatury we wnętrzu, automatycznie dostosowując swoją pracę do zapotrzebowania na chłodzenie, co skutkuje znacznie mniejszym zużyciem energii. Lodówka została ostatnio na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions – Jury doceniło nie tylko rozbudowaną funkcjonalność produktu, ale także estetyzm i piękno lodówki.
TYDZIEŃ Z PREZENTAMI SAMSUNG obowiązywać będzie w następujących sieciach handlowych: MM, Saturn, Media Expert, EURO, Neonet, My Centre, Max Kuchnia i Max Electro. Klienci mogą z niej skorzystać przy zakupie następujących produktów: lodówka Samsung Food Showcase (wszystkie warianty) i pralka z linii Crystal Blue (modele: WW9000/8000/7000).
Silnie pro sprzedażowa kampania promocyjna obejmie takie kanały jak telewizja, online (w tym porównywarki cenowe, SEM i obecność na stronach partnerów). Dedykowani klienci premium serwisu Samsung zostaną poinformowani o promocji poprzez newsletter.
Kreację przygotowała agencja Nairobia, za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i realizuje dom mediowy Starcom.
Więcej informacji na temat promocji znajduje się na stronie: www.premiumserwis.samsung.pl.
dostarczył infoWire.pl