Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia.
Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Świąteczna akcja konsumencka Lubelskiej organizowana pod hasłem „Owoc ma moc prezentów dla Ciebie!” realizowana jest na Facebooku za pomocą specjalnie przygotowanego bota. Przez 14 dni internauci mają za zadanie przesyłać zdjęcia Lubelskiej w świątecznym klimacie. Każdego dnia trwania konkursu wręczane są nagrody, a wśród nich znajdują się m.in. okulary VR, dron czy czytnik e-booków. Informację, o tym jaka nagroda będzie przekazana zwycięzcy danego dnia internauci dowiadują się codziennie przed południem.
Konkurs organizowany jest w ramach działań kampanii „Owoc ma moc!”, która rozpoczęła się sierpniu tego roku przy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków – gruszkówki i jeżynówki.
Za opracowanie całego konceptu strategicznego i kreatywnego kampanii oraz organizację konkursu
odpowiada agencja Schulz brand friendly. Moderacja konkursu prowadzona jest we współpracy z agencją Fastline.