Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy Murapol promującej posiadanie własnego mieszkania. W spotach wykreowanych przez spółkę Whizz występują m.in. Magdalena Różczka i Katarzyna Smolińska.
Murapol zaprezentował właśnie swój drugi spot telewizyjny stworzony na potrzeby kampanii „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” z Magdaleną Różczką.
W pierwszej historii poznaliśmy Kasię, której mieszkanie zamieniało się w klub fitness, kino, przytulne SPA czy świątynię sztuki. Bohaterami drugiego spotu są Agnieszka i Filip. To młodzi i zakochani w sobie ludzie, którzy we własnym mieszkaniu mogą swobodnie wyrażać swoje emocje oraz rozwijać pasje.
Dzięki sile uczuć ich mieszkanie to coś więcej niż tylko cztery ściany. Staje się królestwem kulinarnych eksperymentów, gdzie przyrządzone samodzielnie potrawy smakują najlepiej. Pracownią, w której Agnieszka projektuje sportowe samochody i rozwija karierę. Trybuną stadionu piłkarskiego, gdzie bohaterowie szaleją ze szczęścia po zdobytej bramce. Wreszcie przytulnym gniazdkiem dla zakochanych, w którym łatwo można stworzyć romantyczną atmosferę.
W roli narratora ponownie występuje Magdalena Różczka, która pojawia się w końcówce spotu i podkreśla „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 lutego w telewizji, m.in. w stacjach TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic czy AXN.
Reżyserią spotu zajął się jeden z najzdolniejszych twórców młodego pokolenia - Jan Holoubek. W swojej karierze współtworzył takie tytuły jak Lekarze, Prokurator, Pocztówki z republiki absurdu czy Po prostu przyjaźń. Autorem zdjęć jest natomiast Bartłomiej Kaczmarek. Scenografię do reklamy przygotował Janusz Mazurczak, ceniony scenograf teatralny, telewizyjny i filmowy, w ostatnich latach współautor wielu głośnych reklam największych marek. Wykorzystany w reklamie utwór „Open my eyes” wykonuje Maverick Sabre, irlandzko-angielski piosenkarz i raper.
Za kreację reklamy a także zakup mediów odpowiada spółka Whizz. Producentem spotu jest agencja MIMO VR.
Spot można obejrzeć również w kanale Murapolu w You Tube