Jutrzenka Colian zamierza postawić na rozwój marki Siesta, rozszerzając dystrybucję do kolejnych sieci handlowych, intensyfikując działania marketingowe oraz wprowadzając nowe, niedostępne do tej pory na polskim rynku, produkty.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozycji, jaką zajmuje obecnie Siesta. – powiedziała Joanna Kozakiewicz, Dyrektor Marketingu Jutrzenki Colian – Jednocześnie ciężko pracujemy nad jej utrzymaniem i dalszym rozwojem marki. Bakalie, które oferujemy konsumentom, to produkty najwyższej jakości, zasługujące na najwyższe noty.
Portfolio marki Siesta obejmuje bakalie dorodne z natury, m.in. daktyle, rodzynki, śliwki, morele, orzechy, migdały, wiórki kokosowe oraz przekąski bakaliowe o oryginalnych połączeniach smaków (Mieszanka studencka, Mieszanka bakaliowa). Produkty marki wyróżniają nowoczesne opakowania, wyposażone w innowacyjny pasek, ułatwiający powtórne zamykanie.