Adamed Pharma startuje z nową kampanią reklamową dla marki Maxon Forte. Nowa reklama od Adamed Pharma jest połączeniem tradycyjnego scenariusza z nowoczesną technologią. Spot prezentuje potencjał AI w tworzeniu złożonych, emocjonujących i estetycznie zaawansowanych ujęć. Film został w całości wygenerowany przy użyciu AI.
8 stycznia br., Maxon Forte rozpoczął nową kampanię reklamową „Max – trener uwodzenia”. To jedna z pierwszych reklam tego typu w Polsce, której każdy element obrazu został wykreowany przez sztuczną inteligencję. Projekt ten burzy wieloletnie status quo produkcji reklamowej, wprowadzając nowe podejście i innowacyjne rozwiązania. Za przygotowaniem spotu reklamowego stoją agencje Love oraz mimo.ooo. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Zenith Polska.
Maxon Forte, który jest obecny na rynku środków na erekcję dostępnych bez recepty to jeden z flagowych produktów OTC w portfolio Adamed Pharma, wiodącej firmy farmaceutyczno-biotechnologicznej krajowej branży farmaceutycznej. Rynek ten osiąga ponad 200 mln wartości sprzedaży do pacjenta i wykazuje dwucyfrową dynamikę wzrostu. Problemy z erekcją dotyczą natomiast nawet 3 milionów mężczyzn w Polsce, dlatego marka Maxon od lat wspiera mężczyzn oraz ich partnerki w osiąganiu pełni zadowolenia z życia seksualnego.
Z marketingowego punktu widzenia rynek produktów na erekcję jest wysoce konkurencyjny. Marki dążą do wyróżnienia się w kategorii oraz starają się zbudować jak najwyższy top of mind wśród konsumentów. Już dzisiaj marka Maxon cieszy się dużą rozpoznawalnością. Aż 58% mężczyzn potwierdza jej znajomość.
- Szukamy nowych rozwiązań, jesteśmy otwarci na przecieranie szklaków i tak właśnie postrzegamy wykorzystanie technologii AI w tym projekcie – mówi Maciej Derda, Business Unit Director OTX Adamed Pharma S.A.
Inicjatywa Zespołu Marketingu OTC Adamed Pharma oraz twórców kampanii "Max - trener uwodzenia" Michała Nowosielskiego (agencja Love) odpowiedzialnego za big ideę i scenariusz, reżysera - Filipa Żołyńskiego oraz Marcina Łukniewicza (agencja mimo.ooo) nie tylko przekracza dotychczasowe granice produkcji reklamowej, ale również rzuca wyzwanie branży marketingowo-reklamowej. Jest to wyraźny sygnał, że przyszłość reklamy może należeć do tych, którzy odważnie wykorzystają potencjał AI, łącząc kreatywność ludzką z możliwościami technologii. Wszystko na to wskazuje, że to dopiero początek rewolucji, która może zmienić oblicze marketingu, reklamy i komunikacji.
- Sztuczna inteligencja coraz szerzej wykorzystywana jest w biznesie. Z punktu widzenia tworzenia reklam daje nam ogromne możliwości – z jednej strony jest w stanie wyjść poza granice naszej wyobraźni – ale z drugiej strony potrzebuje sterowania przez człowieka. To właśnie ta symbioza człowieka z technologią zaowocowały kreacją, którą rozpoczynamy naszą przygodę z AI i śmiało stawiamy krok w przyszłość – dodaje Maciej Derda.
Proces produkcyjny i podejście marketingowe wykorzystane do stworzenia nowej kampanii Maxon Forte, łączą w sobie dwa aktualne i zarazem przeciwstawne trendy. Z jednej strony jest to coraz bardziej zawansowane i złożone wykorzystanie technologii AI. Zaś z drugiej silny i antagonistyczny trend Made by Humans, który wyraźnie pokazał w czasie procesu produkcji, że wkład czynnika ludzkiego w wykorzystanie AI jest konieczny.
- Ze sporą ostrożnością, choć zarazem ogromną ciekawością, wchodziłem w ten projekt. Dla kogoś, kto zaczynał swoją przygodę z reklamą we wczesnych latach 90tych, zmiany sposobu komunikowania się ludzi, które dokonały się w ciągu kilkunastu ostatnich lat, to taka przeprowadzka z Drohiczyna do Szanghaju – przyznaje Michał Nowosielski, twórca scenariusza spotu.
- W przypadku tworzenia treści filmowych na obecnym etapie największą rolę odgrywa świadomość działania dostępnych narzędzi i zbudowanie z nich takiego pipeline’u, który umożliwi jak najbardziej kontrolowalne efekty – mówi Filip Żołyński, reżyser spotu.
Marcin Łukniewicz, producent spotu zwraca zaś uwagę, że: - Produkcja spotu „Max - trener uwodzenia” dla mimo.ooo nie jest pierwszym krokiem, ale bez wątpienia jest punktem kulminacyjnym naszej długotrwałej pracy nad wykorzystaniem AI w kreacji treści.
Kampania „Max Trener uwodzenia” rozpoczęła się 8 stycznia.
Klient: Zespół Marketingu OTX Adamed Pharma S.A.: Maciej Derda, Business Unit Director OTX, Katarzyna Kułakowska, Kierownik Grupy Marek OTX, Agnieszka Kowalska, Starszy Kierownik Marki Maxon Forte, Monika Sieniuta, Kierownik ds. Mediów, Mateusz Lesiński, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Polska, Sylwia Berdzik – Kalarus, Dyrektor ds. Operacji Komercyjnych i Rozwoju Biznesu
Marka: Maxon Forte
Koncept kreatywny: agencja Love
Produkcja: agencja mimo.ooo
Dom mediowy: Zenith Polska