Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-07-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mężczyzna przed lustrem - Korektor Pewności Siebie

150x110

W społeczeństwie, w którym siła przebicia, osobisty urok i zdolność uwodzenia determinują osobiste i zawodowe relacje, mężczyźni nie chcą już dłużej rezygnować z szansy, jaką daje im branża kosmetyczna. Wyglądać zdrowiej i atrakcyjniej może dziś zarówno ona, jak i ... ona! Historyczna, płeć brzydka.

Męskie gwiazdy estrady, aktorzy i modele używali kosmetyków od lat, często ukrywając ten fakt. Dziś tajemnica gwiazd ekranu jest w zasięgu każdego mężczyzny. Obserwujemy gwałtowny wzrost popytu na kosmetyki dla mężczyzn, zarówno te pielęgnujące, korygujące, jak i upiększające. Mężczyźni sięgają po nie coraz częściej, dokładniej badają ich skład, coraz lepiej znają swoją skórę i jej potrzeby.

Bądźmy szczerzy, nikt nie jest perfekcyjny... ale perfekcyjna może być twoja cera" - mówi Marek Hewryk, twórca 4VOO, kanadyjskiej marki luksusowych kosmetyków dla mężczyzn.

Warszawski e-butik CincoTerra.pl oferujący ekskluzywne 4VOO w Polsce podkreśla szczególną popularność niektórych kosmetyków wśród polskich mężczyzn. Wśród nich - korektory.

Właśnie korektory 4VOO czynią cerę nieskazitelną, a odmłodzony wygląd nie umknie niczyjej uwadze" dodaje twórca marki. "Dodaj sobie pewności w momentach, w których jej najbardziej potrzebujesz" tak właśnie reklamuje swoje korektory z serii Distinct Man marka 4VOO. Dla współczesnego mężczyzny budowanie pewności siebie to także dbanie o wygląd i idące za nim samozadowolenie.

Korektor Pewności Siebie niweluje niedoskonałości cery poprzez ukrycie jej skaz, cieni pod oczami, pryszczy, popękanych naczynek, zaczerwienień w okolicy nosa, odbarwień oraz niechcianych znamion, blizn czy piegów" - dodaje Marek Hewryk, który jest także naukowcem i niewątpliwym specjalistą w tej materii.

Od samozadowolenia do pewności siebie jest tylko krok. Udoskonalenie wyglądu przynosi więc bardziej wysublimowany efekt niż tylko kosmetyczny.

Dermatolodzy sugerują nie nadużywać wytrzymałości naszej cery. I znów korektor okazuje się świetną alternatywą dla fluidów. Nie narzuca się całej twarzy, stosowany miejscowo, tylko tam gdzie chcemy dodać cerze właściwego wyglądu. Delikatna konsystencja działa też subtelniej na skórę pod oczami, dając doskonały efekt korygujący i nie obciążając jej. Cera może swobodnie oddychać, co zapobiega powstawaniu zmarszczek.

Najbardziej seksowni celebryci odkryli sekret korektorów 4VOO" - nie ukrywa pan Hewryk i dodaje: „Uczynili je esencjalną częścią swej wartości i doskonałego wyglądu, zarówno przed kamerami jak i poza nimi".

Mężczyzn przekonuje też fakt, że korektor jest błyskawiczny w zastosowaniu. Korektory 4VOO świetnie harmonizują z wszystkimi odcieniami skóry, a kosmetyki tej marki mają znakomite recenzje wśród dermatologów i czołowych makijażystów na całym świecie. Nie dziwi więc, że zadowalają też rzesze mężczyzn oczekujących przede wszystkim efektywnej poprawy wyglądu.

Użyjesz korektora raz i zaczniesz się zastanawiać jak mogłeś żyć bez niego dotychczas" - podsumowuje Marek Hewryk.

Mężczyźni, którzy decydują się na Korektor Pewności Siebie mają tylko jeden problem. "Teraz naucz się jak ukrywać rumieńce, gdy słyszysz komplementy odnośnie twego wyglądu" - wyjaśnia 4VOO.

No cóż – nie ma róży bez kolców.

***

Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe Humana dla niemowląt i małych dzieci, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesne suplementy diety, wyroby medyczne. Verco Sp.z o.o. jest także dystrybutorem preparatów okulistycznych firmy Ofta Sp.z o.o.

Firma Verco posiada własne platformy sprzedażowe e-commerce www.kidy.pl - sklep internetowy oferujący najwyższej jakości produkty dla niemowląt znanych i cenionych marek , www.drogeriazdrowie.pl - nowoczesny sklep internetowy oferujący produkty związane ze zdrowiem, urodą, dobrym samopoczuciem i poprawą jakości życia, według motto firmy Wellness is our challenge oraz www.cincoterra.pl  - nowa awangardowa przestrzeń wychodząca naprzeciw ekstrawaganckim stylom życia we współczesnych przestrzeniach miejskich.

Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.humana.pl  www.kidy.pl  www.polkaintymnie.pl www.drogeriazdrowie.pl  www.cincoterra.pl  www.sutricon.pl  www.shou.com.pl  www.ofta.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS