i jego mamą" – powiedziała Joanna Bednarkiewicz, Creative Groupe Head
agencji Publicis.
Spot z rozbrykanym Juniorem obejrzą widzowie kanałów należących do stacji: TVN, TVP, Polsat oraz sieci AtMedia. W przypadku Internetu kreacje ukażą się w portalach: TVNplayer.pl, Ipla, AtMedia Online, Glossy Media, Nk.pl.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Bednarkiewicz (Creative Groupe Head), Dagmara Witek-Kuśmider (Senior Art Director), Marek Preiss (Senior Copywriter), Anna Kubeł (Account Manager). Stronę Klienta reprezentują: Ewa Gromadzka (Kierownik Działu Marketingu SM „MLEKPOL”) i Lucyna Kulągowska (Dział Marketingu SM „MLEKPOL”), Krzysztof Kazanecki (Tetra Pak). Reżyserię spotu powierzono Marcinowi Filipkowi. Produkcją oraz postprodukcją zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis rozpoczęła współpracę z MLEKPOL-em w 2012 roku od słynnej kampanii mleka Łaciatego „Joga”. Kilka miesięcy później zaistniała w świadomości konsumentów kampanią jogurtów Milko, którym nadała wieloznaczne nazwy: Morelove, Wishniowe, Trueskawkowe.
Spot jest dostępny pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=JNYPqwCIsdo&feature=c4-overview&list=UUB7mU4IM2YTdAo6Kj2JTwzw