Połowa lata już za nami, ale nie ma co się smucić, bo na horyzoncie jeszcze wiele długich, ciepłych, wakacyjnych dni. Pogoda zachęca do wyjścia z domu i spotkań w gronie przyjaciół na świeżym powietrzu przy dobrym jedzeniu oraz doskonałych trunkach. Dlatego Mercure Warszawa Centrum zaprasza w każdy czwartek na Garden Party i winne koktajle z muzyką na żywo, a w weekendy na burgery do restauracji Winestone.
Winne czwartki z muzyką na żywo
Miejscem, które z pewnością warto odwiedzić, spacerując ulicami tętniącej życiem Warszawy jest Mercure Warszawa Centrum. W każdy czwartek do połowy września, między godziną 19 a 24 odbywa się tam Summer Garden Party. Atrakcją wieczoru jest muzyka grana na żywo przez znanego Dj ‘a – Majlo Majka, który na swoim koncie ma występy na największych polskich scenach muzycznych. Współpracował z artystami takimi jak: Dj Adamus, Sak Noel czy The Nycer. Na gości czekają także specjalne, orzeźwiające koktajle, przygotowane na bazie wina.
- „Letnie koktajle to nowa propozycja restauracji Winestone” – zaznacza Paweł Anders, dyrektor projektu. – „Koncept tego miejsca opiera się przede wszystkim na kolekcji win, wyselekcjonowanych na podstawie wiedzy i doświadczenia sommelierów. Pozostając w duchu tej idei postanowiliśmy stworzyć ofertę napojów łączących wina z ciekawymi dodatkami, które uchwycą smak lata. Każdy z koktajli bazuje na hiszpańskich lub włoskich winach z regionu Apulia. Wśród pozycji znalazł się m.in. Winestone Mojito składający się z limonki, mięty, syropu cukrowego i wina musującego, czy Touch Down w skład którego wchodzą: sok grapefruitowy, sok z czarnej porzeczki, wino czerwone i napój gazowany”.
Burgerowe Weekendy
Mercure Warszawa Centrum przygotował także specjalną propozycję weekendową ważną do końca sierpnia. Znalazły się w nim 3 rodzaje burgerów: wołowy dla prawdziwych mięsożerców, delikatny z kurczaka oraz opcja wegetariańska z grillowanymi warzywami i mozzarellą. Wszystkie podawane są w maślanej bułce, stworzonej według domowej receptury. Burgery wpisują się w gastronomiczny trend, opierający się na odejściu od potraw typu fast food w kierunku jedzenia prostego, skomponowanego ze świeżych, wysokiej jakości oraz starannie dobranych składników. Dodatkowo, do każdego burgera goście otrzymają 20% rabatu na produkty dostępne w Wine Shop.