Dzień Kobiet to drugi dzień w roku, w którym notowana jest największa sprzedaż w internecie. Po szaleństwie zakupów w Walentynki, 8 marca mężczyźni w całym kraju będą szturmować największe centra handlowe i sklepy online w poszukiwaniu wymarzonego prezentu dla ukochanej. Poza kwiatami, biżuterią, bielizną czy wystawną kolacją dla dwojga, w prezencie można podarować... auto na abonament.
Już na kilka tygodni przed Dniem Kobiet mężczyźni rozpoczynają długie poszukiwania idealnego prezentu dla partnerki. Często największym wyzwaniem przestaje być budżet, a bywa nim chęć zaskoczenia kreatywnością i oryginalnością. Co roku mężczyźni deklarują zakup pachnących kwiatów, uwodzicielskich perfum, seksownej bielizny czy też planują świętować ten dzień wystawną kolacją. Po co się tyle głowić, skoro można dać ukochanej nowiutkie auto na abonament w cenie pakietu zabiegów w spa lub weekendu za miastem.
Auto na abonament od 500 zł miesięcznie
Nie da się ukryć, że to istna rewolucja i rozwijający się trend konsumencki. Do niedawna trudno było sobie wyobrazić posiadanie nowego auta w cenie kilkuset złotych. Dziś nowe auto nie jest już dobrem luksusowym i może je mieć każdy. Coraz większą popularnością cieszy się auto na abonament, które nie tylko pozwala na użytkowanie tak, jak własne, ale jest też rozwiązaniem dla wszystkich tych, których zakup nowego auta przyprawia o ból głowy. Przeglądy lub koszty ewentualnych napraw są zagwarantowane w ramach stałego abonamentu. Nowe auto można już używać w cenie 499 złotych brutto, w ramach której otrzymujemy bezpłatny serwis, przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. To aspekty szczególnie ważne dla mężczyzn, którzy chcą zdjąć swojej partnerce z głowy wszelkie komplikacje związane z użytkowaniem samochodu.
Czerwone Renault Clio najpopularniejszym autem dla kobiet
Abonament jest idealnym rozwiązaniem dla tych, których chcą korzystać z samochodu w mieście, gdzie najlepiej sprawdzają się wciąż auta małe, kompaktowe, łatwe do zaparkowania i tanie w󠆏 eksploatacji. Idealne dla singli, młodych par lub jako drugi samochód w domu. W ofercie firmy Qarson, debiutującej w Polsce, znajdziemy wiele ciekawych propozycji, jednak ze statystyk zamówień wynika, że bezkonkurencyjnym i najpopularniejszym autem jest Renault Clio.
„Renault Clio to najczęściej wybierany model w ofercie Qarsona, co tylko potwierdza, że umiemy sprostać oczekiwaniom konsumenta, dostarczając mu najpopularniejsze modele i najkorzystniejsze warunki umowy – mówi Bartłomiej Żebrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Qarsona.
Popularność tego modelu to nie wszystko, bo jak się okazuje od czasu uruchomienia oferty Qarsona w Polsce, najczęściej kupowanym autem na abonament jest Renault Clio w kolorze czerwonym i jest to auto zamawiane właśnie dla kobiet. Wyniki sprzedaży nie dziwią, bo od dawna Renault Clio jest nazywane „przyjacielem kobiet”. Jego sprzedaż osiągnęła absolutny szczyt 14 lutego, w Walentynki – czerwone auto było najczęściej wybieranym prezentem dla partnerki.
„Czerwień jest jednym z najpopularniejszych kolorów wśród zamawianych aut na świecie, jednak czerwone Renault Clio to zdecydowany hit w Polsce. W Walentynki wyprzedały się wszystkie i cały czas musimy zamawiać nowe modele – dodaje Bartłomiej Żebrowski.