Z nowym rokiem czas na nową odsłonę gwiazdorskiej kanapki – Rockera w dwóch wersjach – klasycznej i „fresh” z dodatkiem świeżych warzyw! W obu znajdziesz przygotowanego zgodnie z unikalną recepturą soczystego kurczaka w panierce. Dodatkowo w wersji „fresh”, wystąpi on w towarzystwie świeżego pomidora, sałaty i ogórka z dodatkiem sosu majonezowego. Wszystkie pyszności są schowane w lekko chrupiącej tostowanej bułce. Takie smakowe kompozycje potrafią rozbujać!
Kanapki Rocker i Rocker Fresh to smakowity kąsek dla fanów jedynej w swoim rodzaju receptury Colonela Sandersa i dodatków w najlepszym wydaniu. Przepyszny kurczak KFC dostępny jest teraz w dwóch gwiazdorskich wersjach: z kiszonym ogórkiem w wydaniu klasycznym lub w opcji warzywnej z pomidorem, sałatą oraz ogórkiem, a do tego kremowy majonez i odrobina keczupu, wszystko przygotowane ze świeżych i najlepszych składników – czy potrzeba czegoś więcej, by rozbujać kulinarną wyobraźnię?Kanapki dostępne są również w gwiazdorskich Rocker Boxie, w którego skład wchodzą dwie kanapki Rocker: klasyczna kanapka Rocker lub nowa, wzbogacona świeżymi warzywami, kanapka Rocker Fresh, trzy skrzydełka Hot Wings, duża porcja frytek oraz napój z dolewką.
Swoją pierwszą w życiu restaurację Colonel Sanders otworzył w 1930 r., a już 5 lat później była ona rekomendowana w prestiżowym przewodniku „Adventures in Good Eating”. Kombinacja sekretnej receptury, stworzonej na bazie 11 ziół i przypraw oraz chrupiącej panierki, powstała w roku 1940 i od tamtej pory podbija nawet najbardziej wymagające kubki smakowe. Pozostaje też najpilniej strzeżoną tajemnicą firmy – oryginalna receptura założyciela przechowywana jest w firmowym skarbcu w siedzibie firmy w amerykańskim Louisville.
Rocker oraz Rocker Fresh, idealnie pasujące do drogi wyznaczonej przez ikonę amerykańskiej kuchni,to doskonałe propozycje zarówno dla zdeklarowanych wielbicieli kurczaków z KFC, jak i początkujących smakoszy. Pyszna, tostowana bułka w połączeniu z oryginalnym kurczakiem KFC – świeżym, niemrożonym i nieprzetworzonym, przywożonym przez lokalnych dostawców 3 razy w tygodniu, a tuż przed podaniem ręcznie panierowanym przez kucharza, jest gwarancją gwiazdorskiej uczty. Soczyste mięso w pysznej chrupiącej panierce – fundament marki KFC – natychmiast przypomina smak legendarnych kubełków i niewykluczone, że nie uda się poprzestać na tylko jednej kanapce... Na szczęście Rocker oraz Rocker Fresh, jak wszystkie inne produkty KFC, to wysoka jakość i sprawny serwis – w dobrej cenie!
Kanapki Rocker, Rocker Fresh oraz Rocker Box dostępne będą już od 7 stycznia
w restauracjach KFC na terenie całego kraju w cenie:
Rocker – 4,50 zł
Rocker Fresh – 4,95 zł
Rocker Box – 19,95 zł
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, czyli od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 15 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 170 restauracji KFC.
W 2012 roku sieć restauracji KFC otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands. Marka uznana została za jedną z najsilniejszych na polskim rynku nie tylko przez grono niezależnych ekspertów, ale również przez konsumentów, którzy w 2012 r. po raz pierwszy współuczestniczyli w głosowaniu. Przyznane wyróżnienie to efekt konsekwentnej realizacji długoterminowej strategii marketingowej, która od wielu lat buduje tożsamość marki, przyczyniając się do zdobycia zaufania milionów gości. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB i Stubb’s. Obecnie Spółka zarządza ponad 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, na Węgrzech, w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach.
Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.amrest.eu.