„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.
Wystartowała kampania przedsprzedażowa Rainbow dotycząca oferty Lato 2016. W pierwszym etapie skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania.
- Postanowiliśmy pokazać, że planowanie wakacji z półrocznym wyprzedzeniem może przynieść szereg korzyści. Fajnie jest cieszyć się samym oczekiwaniem na wymarzone wakacje i planować tak swoje codzienne obowiązki, aby dostosować je do planu wyjazdu - komentuje Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow.
- Naszym celem nie było nachalne i konwencjonalne edukowanie konsumentów dlatego postawiliśmy na lekki humor i historie oparte na bardzo prostych ale fajnych insightach - dodaje Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny TWIN.
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji oraz VoD. Za strategie i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja TWIN, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny f25, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
Spoty można zobaczyć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=ceW-2G5n7PE
https://www.youtube.com/watch?v=PmVNTGpjp-0
dostarczył infoWire.pl