Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności produktów marki FRoSTA: bez wzmacniaczy, barwników i aromatów. Hasło kampanii: 100% naturalnego smaku, odzwierciedla politykę marki, która gwarantuje najwyższą jakość mrożonek oraz łatwość połączoną z szybkością ich przygotowania, bez dodatków do żywności.
Scenerią spotów jest kuchnia, gdzie znany z wcześniejszych kampanii – Piotr, inspiruje swojego włoskiego przyjaciela – Toniego, pomysłem na ugotowanie pysznego obiadu z FRoSTĄ. Piotr zapewnia, że przygotowanie dania z FRoSTĄ to idealne rozwiązanie!
Kampania FRoSTY jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych reprezentowanych przez AtMedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Termin kampanii: 14 stycznia 2013 - 28 lutego 2013
Dom mediowy: MPG
Dom produkcyjny: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga
Scenariusz: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga
Reżyseria: Kai Sher
Zdjęcia: Bjorn Haneld