Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-10-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa kampania telewizyjna Jawo startuje w październiku

150x110
W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo - jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych.

. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami.
Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie robione pierogi, dania ziemniaczane oraz potrawy na patelnię. W ofercie firmy znajdują się pierogi wytrawne i słodkie, kluski śląskie, pyzy, knedle, kopytka, kluski leniwe, uszka, krokiety, naleśniki i placki ziemniaczane. Nowością w ofercie są kluski na parze.
Produkty JAWO przygotowywane są na podstawie starannie opracowanych receptur z najwyższej jakości składników, są naturalne i nie zawierają dodatków: sztucznych konserwantów ani barwników. Kampania skierowana jest do wszystkich czynnych zawodowo osób i rodzin, którym na co dzień brakuje czasu na kulinarne zmagania w kuchni, ale którzy pomimo to chcą się zdrowo i „mądrze” odżywiać.
Kampanię przygotowała i zrealizowała Agencja Reklamowa Bogaczewicz Media zakupił Dom Mediowy Mediapol.

www.jawo.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS