Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-05-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa, smerfastyczna promocja Mlekołaków

Grupa AFEKT jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii marki Lubella Mlekołaki należącej do Grupy Maspex. Kampania dotyczy nowej promocji opartej na licencji najnowszego filmu o Smerfach – „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski”.

To kolejna kampania 360 dla AFEKTU. Działania obejmują: wypracowanie konceptu i mechaniki promocji, kreację i nadzór nad produkcją KV, spotu TV, strony www, projektu opakowań promocyjnych oraz insertów – 14 figurek ze świata Smerfów. AFEKT opracował i wdrożył również dedykowaną promocji, opartą na technologii rozszerzonej rzeczywistości aplikację mobilną „Smerfna Wioska AR”, dostępną na dwóch platformach: iOS i Android.

 
 
 
 




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS