Kampania wizerunkowa wprowadzająca na rynek ten innowacyjny produkt obejmuje na ten moment 30-sekundowy spot. Aby podkreślić komunikat, film reklamowy jest prosty, estetyczny i jasny. Występuje w nim tylko jeden bohater – mężczyzna w średnim wieku, który, przedstawiając zalety nowego suplementu diety dla osób dorosłych, niczym iluzjonista wyczarowuje kolejne żelki.
Reklama przenosi widzów do świata magii. Kolorowe żelki pojawiają się nie wiadomo skąd, jak za pomocą magicznej różdżki „na zawołanie” bohatera, by na końcu wirować wesoło w powietrzu. Użyte w spocie elementy muzyczne przywołują skojarzenia z bajkami dla dzieci, w których nie ma rzeczy niemożliwych. Zabieg ten ma na celu podkreślenie charakteru produktu. Żelki – dotychczas kojarzone z produktami dla dzieci – od teraz są przyjemnością „legalną”, dostępną również dla dorosłych.
Pierwsza kampania nowego produktu CEM-M® Żelki dla dorosłych rozpoczęła się 20.08.2012. Swoim zasięgiem obejmuje wszystkie najważniejsze stacje ogólnopolskie, a także tematyczne.
Launch produktu odbył się w czerwcu 2012 roku z udziałem Tomasza Jacykowa.
Za adaptację spotu odpowiada Opus B, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative, natomiast komunikacją PR zajmuje się agencja Open Media.
www.cem-m.pl