Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Orchidea Creative Group dla Peklimaru.

150x110
Orchidea Creative Group, przygotowała dla firmy Peklimar – producenta wyrobów wędliniarskich - kampanię promującą nowość w ich asortymencie – linię wędlin Delicjum. Orchidea - znana z nowatorskich pomysłów - i tym razem zwróciła na siebie uwagę ciekawym projektem.

Kolekcja Delicjum to aromatyczne wędliny o hiszpańskim czy francuskim temperamencie. Szynka marynowana oraz marynowane kiełbasy zapraszają koneserów szlachetnych wędlin jak i pasjonatów win, w kulinarną podróż. Katalog produktów, wykreowany przez zespół Orchidei to ekskluzywny folder, prezentujący kompozycje wędliniarsko-winiarskie, w klimacie podróży po urokliwych regionach Włoch czy Francji. Orchidea Creative Group, umiejętnie stosując marketing sensoryczny, niestandardowo zrealizowała marketing produktu, wskazując dla niego możliwe kompozycje kulinarne. Tak przeprowadzony branding, wraz z materiałami wspierającymi sprzedaż, zapewnia nadanie linii wędlin Delicjum miana produktów premium.

Kolorystyka, dominująca na zaprojektowanych opakowaniach, etykietach, bizerbach, banderolach i pozostałych materiałach POS to purpura i złocenia, w otoczeniu floralnych ornamentów. Całość konotuje szlachetność i dostojność, co koresponduje z klasą linii Delicjum.

Walory wędlin Delicjum ukazane w takiej oprawie, niewątpliwie wpłyną na jakość sprzedaży asortymentu Peklimaru, gwarantując jej sukces.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS