Zakłady mięsne Silesia SA, produkujące wędliny pod marką Duda, wprowadziły na rynek linię różnorodnych smakowo pasztetów w małych, ekonomicznych opakowaniach. Na ofertę składają się rozmaite smaki – cebulkowy, pomidorowy czy drobiowy. Orchidea Creative Group - znana firma marketingowa - zaprojektowała pudełka dla zestawu produktów i etykiety ozdabiające każdy z ich rodzajów. Projekty charakteryzują się nowatorstwem i pomysłowością, akcentując fakt, że paszteciki przeznaczone są dla wszystkich członków rodziny, a z całą pewnością zasmakują w nich dzieci. Design linii odwołuje się do ich lekkiej, łatwosmarownej, kremowej konsystencji i akcentuje różnorodność asortymentu, jak i delikatność pasztecikowego smaku. Wizualizacja porcji pasztetu, ułożonego na małej kromce pieczywa jest finezyjna, niemalże elegancka, a z całą pewnością atrakcyjna wizualnie, co przy prezentacji - nienajłatwiejszego do zareklamowania produktu - jest wyrazem odważnej kreatywności pracujących w agencji grafików i znajomości gustów konsumenckich oraz zdolności wytyczania nowych trendów na rynku reklamy. Wizual kremowego paszteciku przywołuje skojarzenia z pysznym, delikatnym musem, co z kolei wskazuje na jego łatwosmarowność i subtelność smaku.