Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

150x110

12 września mija termin zgłoszeń do Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.

Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum to jedna z największych imprez branży reklamowej w Europie. Hasłem tegorocznej edycji konkursu, który odbędzie się w dniach 13 – 16 października w Portorož w Słowenii jest: "Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura". Do udziału w Golden Drum zaproszone są najlepsze agencje kreatywne, reklamowe, digitalowe, PR, domy mediowe oraz reklamodawcy z 37 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej oraz części Bliskiego Wschodu. Swoje prace mogą zgłaszać do 12 września br. na stronie www.goldendrum.com.

Tegoroczne Jury jest podzielone na dwa zespoły. Pierwszym z nich, który będzie oceniać kampanie Single Channel pokieruje  Chavo D"Emilio, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach oraz Prezes i Dyrektor Kreatywny McCann Buenos Aires w Argentynie. Pracami grupy, która oceniać będzie kampanie Multi Channel pokieruje Geoffrey Hantson, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel agencji Happiness w Belgii. Wszyscy członkowie Jury mają szerokie  doświadczenie w branży kreatywnej i razem mają na swoim koncie ponad 120 nagród Cannes Lions, 80 statuetek Eurobest, a także liczne nagrody LIA, ADCE, FIAP, Clio Awards, Effie Awards, New York Festivals oraz Golden Drum.

 -  Naszym zadaniem jest określenie tego, co będzie stanowić najlepszą jakość kreatywności. Myślę, że „uczciwość” to najlepsze słowo, które możemy położyć na środku stołu, przy którym usiądziemy. Znaleźć i uczciwie nagrodzić najlepiej wykonaną pracę. Uczciwie wskazać to, co stanowi najlepszą jakość w regionie i podnieść jej wartość do najwyższego poziomu. Z tego punktu widzenia chciałbym uczynić ten konkurs świętem naszej pracy – powiedział Chavo D"Emilio, który odwiedzi festiwal Golden Drum po raz pierwszy.

Geoffrey Hantson ma również plan, w jaki sposób podejść do tegorocznej edycji: nazwijmy złe złym. Nazwijmy dobre dobrym. Przeciętne nazwijmy złym. To będzie pierwsze kryterium oceny. Następnie powinniśmy być zawsze skoncentrowani na pozytywach. Zainwestujmy naszą energię w rozmowy o tym, jak dobre są pomysły i dlaczego zasługują na najlepsze nagrody.  

Członkowie Single Channel Jury 2015:

  • Chavo D"Emilio, Dyrektor Kreatywny McCann Worldgroup na Amerykę Łacińską i Karaiby, Prezes i Dyrektor Kreatywny McCann Buenos Aires, Przewodniczący Jury,
  • Razvan Capanescu, Dyrektor Kreatywny Leo Burnett Grupa, Rumunia,
  • Svetlana Copic, Dyrektor Kreatywna Scholz & Friends Belgrad, Serbia,
  • Oliver Drost, Dyrektor Kreatywny sieci DeepBlue AG w Hamburgu, Niemcy,
  • Alexey Fadeyev, współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny Depot WPF, Rosja,
  • Karolina Galácz, zastępca Dyrektora Kreatywnego Y & R Budapeszt, Węgry,
  • Michał Imbierowicz, Dyrektor Kreatywny Havas Worldwide Warszawa, Polska,
  • Volkan Karakasoglu, Dyrektor Kreatywny, TBWA Stambuł, Turcja,
  • Zare Kerin, Dyrektor Kreatywny, Futura DDB, Słowenia,
  • Pavel Klubnikin, Prezes Art Directors Klub Ukraina, założyciel i Dyrektor Kreatywny Banda Agencja, Ukraina,
  • Siniša Waldinger, Dyrektor Kreatywny Bruketa & Žinić OM, Chorwacja.

Członkowie Multi Channel Jury:

  • Geoffrey Hantson, Dyrektor Kreatywny i współzałożyciel Happiness, Belgia, Przewodniczący Jury
  • Simon Bleil, Dyrektor Kreatywny, współzałożyciel GREAT, Austria,
  • Pia Grahn, CEO w krajach nordyckich Grayling, Szwecja,
  • Radouane Hadj Moussa, Dyrektor Kreatywny DDB Praga, Czechy,
  • Marsel Levi, Dyrektor Kreatywny Noble Graphics, Bułgaria,
  • Bogdan Nitu, Partner Zarządzający i Szef Działu Strategii Webstyler, Rumunia,
  • Can Pehlivanli, Dyrektor Kreatywny Y & R Stambuł, Turcja,
  • Jason Romeyko, Globalny Dyrektor Kreatywny GSK & Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi S.A., Szwajcaria,
  • Toni Tomasek, Dyrektor Kreatywny Publicis Groupe Słowenia, Słowenia,
  • Andrew Uszakow, Dyrektor Kreatywny Leo Burnett Moskwa, Rosja,
  • Ricardo Wolff, Dyrektor Kreatywny DDB Berlin, Niemcy.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS