Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2021-10-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Piekarnio cukiernia Skalski Cakes&Cafe w warszawskiej galerii Atrium Promenada

 

Piekarskie i cukiernicze produkty na bazie naturalnych składników, napoje od lokalnych wytwórców, bogaty wybór kaw czy dania obiadowe do szybkiego przyrządzenia, złożone również z naturalnych, dietetycznych i ekologicznych składników – tak m.in. przedstawia się oferta rozwijającej się w centralnej i południowej Polsce sieci piekarni, a jednocześnie cukierni Skalski Cakes&Cafe. Swoją działalność rozpoczyna właśnie placówka w warszawskiej galerii handlowej Atrium Promenada. Piekarnia, w której można na miejscu także zjeść i napić się kawy, znajduje się w centralnym punkcie Promenady, na parterze, tuż przy wejściu do sklepu TK Maxx. 

Przytulne wnętrze z elementami brązowo bordowymi zachęcające do kupienia tu wypieczonych z naturalnych składników chleba, ciast, tortów, a także obiadowych dań czy napojów, także dietetycznych, a przy okazji wypicia jednej z bogatej oferty kaw – tak przedstawia się otwarty właśnie lokal Skalski Cakes&Cafe w warszawskiej galerii handlowej Promenada. To kolejna piekarnia – cukiernia, jaką w ramach nowego konceptu Cakes&Cafe, rozwija w centralnej i południowej Polsce ostrowiecka rodzinna firma piekarsko cukiernicza Skalski. Naturalną lokalizacją dla piekarnio cukierni Skalski Cakes&Cafe są obszary sklepowo gastronomiczne przy hipermarketach, a przede wszystkim – galerie handlowe. Dlatego właśnie najnowszy lokal tego konceptu zaczyna działać w warszawskiej galerii Atrium Promenada. 

- Współpraca przy takich lokalizacjach wręcz wymusza rozwój firmy w modelu biznesowym, żeby spełnić wymagania takich partnerów jak galerie handlowe - mówi Anna Głowacz-Mazur, specjalistka ds. reklamy i marketingu Piekarni Skalski. Tłumaczy, że celem jest stworzenie ogólnopolskiej marki. -  To mają być miejsca, w których można kupić pyszne ciasto i pieczywo, zjeść rzemieślnicze lody, które sami robimy lub kupić przygotowany w oparciu o naturalne produkty posiłek. To będą dania na wynos, ale dalekie od fast foodu – mówi z pasją Anna Głowacz-Mazur. Tłumaczy, że dlatego zaproszono do współpracy inne firmy lokalne, opierające się na tych samych zasadach. Dlatego w Skalski Cakes&Cafe będą półki z produktami ekologicznymi od lokalnych producentów. - Tacy producenci nie mieli by inaczej szans, żeby wejść na stałe do galeriach handlowych. A my np. znaleźliśmy miłośnika kawy, który koło Warszawy ma palarnię. W efekcie mamy świetną i niepowtarzalną kawę pod własną marką. Takich przykładów jest, i będzie coraz więcej  – dodaje Anna  Głowacz-Mazur.

Do standardowego wyposażenia lokali Skalski Cakes&Cafe należą m.in. najnowocześniejsze piece firmy Wiesheu – do wypieku pieczywa czy ciastek na miejscu, z przywiezionych prosto z głównego zakładu produkcyjnego składników. Nad ladą znajduje się też instalacja digital signage z umieszczonym na jednym z monitorów cennikiem. Wykorzystane tu oprogramowanie umożliwia np. automatyczne promocje. Wszystko po to, aby jak najlepiej zaprezentować unikalną ofertę piekarni Skalski. 

 - Mało który klient wie, że np. kupuje u nas świeże pieczywo, nie mrożone, bez konserwantów i polepszaczy, na zakwasach które sami robimy. W ten sam sposób powstają nasze ciasta, na naturalnych surowcach, bez użycia jakiś półproduktów. Myślę, że mamy się czym pochwalić – mówi Grzegorz Skalski, właściciel. Tłumaczy, że rynek jest coraz trudniejszy, konkurencja coraz silniejsza, a koszty są coraz wyższe. - Uznaliśmy, że trzeba zrobić krok do przodu, rozwinąć się i stworzyć markę ogólnopolską, skierowaną do kolejnych klientów. Chcemy wykorzystać nasze atuty, przede wszystkim to, że opieramy się na lokalnych i naturalnych produktach – dodaje Grzegorz Skalski.

Nowa marka będzie rozwijana równolegle do już istniejącej sieci sprzedaży. Skalski Cakes&Cafe, bo o niej mowa, będzie można znaleźć przede wszystkich w dużych centrach handlowych. Pewne, w tym funkcjonujące już, lokalizacje to m.in. trzy galerie w Warszawie - Atrium Targówek, Atrium Reduta i Atrium Promenada, a niebawem także - Galeria Korona Kielce, Centrum Handlowe Echo w Radomiu oraz Skende Shopping przy Ikea w Lublinie.

Mająca swoją siedzibę w Ostrowcu Świętokrzyskim Piekarnia Skalski to jedna z najstarszych tego typu rodzinnych firm w regionie świętokrzyskim. Jej historia sięga co najmniej lat trzydziestych XX wieku, kiedy Ignacy Gierzkowski, założyciel piekarni, razem z żoną, prowadził piekarnię w Kunowie. Po wojnie małżonkowie uruchomili piekarnię w Ostrowcu Świętokrzyskim. Dziś zakład prowadzony przez ich wnuka, Grzegorza Skalskiego, słynie z produkcji kilkudziesięciu rodzajów tradycyjnego pieczywa bez polepszaczy oraz domowych ciast. Świeże wypieki docierają do sklepów na terenie trzech województw -  świętokrzyskiego, mazowieckiego i podkarpackiego.

Teraz właściciel firmy postanowił zrobić kolejny krok i uruchamia markę premium - Skalski Cakes&Cafe. To sieć autorskich kawiarni połączonych z cukierniami, w których można zaopatrzyć się m.in. w pyszne wypieki, nie tylko dla miłośników słodkości. Lokal w galerii Atrium Promenada to już trzecia kawiarnia tego konceptu w Warszawie. 





Słowa kluczowe:Cukiernia

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS