„Pizzę Korona wprowadzamy do naszej oferty jesienią nieprzypadkowo.” – mówi Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut. „To okres, kiedy w słotne dni poszukujemy przytulnych miejsc i szczególnie chętnie spotykamy się w gronie przyjaciół właśnie przy stole, dzieląc się ulubionymi smakami. Pizza Korona będzie na te okazje daniem idealnym i z pewnością oryginalnym. Szczególną uwagę należy zwrócić na dwa rodzaje wypełnienia korony, które Goście mają do wyboru. Wypełnienie z mozarelli to prawdziwa gratka dla amatorów sera – taka serowa niespodzianka. Z kolei wypełnienie z kremowego serka zapewnia całkowicie nowe doznania smakowe. To rozwiązanie polecane poszukiwaczom nowych, oryginalnych smaków. Dodatkową zachętę dla naszych Gości niech stanowi fakt, że Pizzę Korona można znaleźć tylko w restauracjach Pizza Hut!”
Pizza Korona dostępna będzie w ofercie Pizza Hut przez dwa miesiące, począwszy od 8 listopada, we wszystkich restauracjach sieci w Polsce.
Nową ofertę wspierać będzie od 11 listopada kampania telewizyjna emitowana na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsatu, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, At Media oraz Discovery wraz z kanałami tematycznymi.
Dodatkowo, w ramach wsparcia promocji prowadzone są działania na fan-page’u marki na Facebooku. Od 8 listopada dostępna jest aplikacja, za pośrednictwem której fani Pizza Hut mogą pozyskać zaproszenia na czwartkowe kolacje z Pizzą Korona. Taka kolacja to okazja by przy specjalnie wyznaczonym wspólnym stole poznać się i świetnie bawić się przy Pizzy Korona i darmowym piwie. Każdy, kto przyjdzie do restauracji w wybrany czwartek z zaproszeniem z Facebooka (wydrukowanym lub okazanym w telefonie komórkowym), do zakupu Pizzy Korona otrzyma w prezencie dzbanek piwa Okocim! Na pierwszą kolację fani mogą wybrać się już 17 listopada, ostatnia szansa to 15 grudnia br. Warto się pospieszyć, gdyż w każdej restauracji danego czwartku z promocji może skorzystać tylko 12 osób!
Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.