W lipcu w trasę wyrusza objazdowe Kino Allegro, które do końca września odwiedzi 30 miast w całej Polsce. Biletem wstępu na seanse pod chmurką jest zainstalowana na telefonie najnowsza wersja aplikacji Allegro.
- Allegro chce zaproponować mieszkańcom poszczególnych miast ciekawą formę spędzenia letnich wieczorów, łącząc to z promocją mobilnej aplikacji zakupowej – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. - W trasę w Polsce wyruszy wyjątkowe kino plenerowe, w którym biletem wstępu jest zainstalowana na telefonie najnowsza wersja aplikacji Allegro. Korzystając z niej, widzowie będą mogli kupić kultowe produkty ze świata filmu, np. okulary Neo z filmu Matrix czy pierścień z Władcy Pierścieni – dodaje Adam Szałamacha.
W repertuarze letniego kina będą takie tytuły jak: Pulp Fiction, Matrix, Władca Pierścieni, Batman. Przed każdym seansem wyświetlone zostaną filmy krótkometrażowe poświęcone odwiedzanym miastom i ich mieszkańcom. Zostały one nakręcone specjalnie na tę okazję.
Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa DDB&Tribal.
Kino Allegro odwiedzi Krosno (10 lipca), Mielec (11 lipca), Dębicę (12 lipca), Inowrocław (17 lipca), Konin (18 lipca), Gniezno (19 lipca), Głogów (24 lipca), Ostrów Wielkopolski (25 lipca), Racibórz (31 lipca), Żory (1 sierpnia), Wodzisław Śląski (2 sierpnia), Świebodzice (7 sierpnia), Jelenią Górę (8 sierpnia), Piłę (14 sierpnia), Tczew (16 sierpnia), Starachowice (21 sierpnia), Tarnobrzeg (22 sierpnia), Skarżysko- Kamienną (23 sierpnia), Cieszyn (28 sierpnia), Mysłowice (29 sierpnia), Kędzierzyn- Koźle (30 sierpnia), Bochnię (4 września), Nowy Sącz (5 września), Nowy Targ (6 września), Siedlce (11 września), Otwock (12 września), Nowy Dwór Mazowiecki (13 września), Świdnicę (18 września), Dzierżoniów (19 września) i Bielawę (20 września).
dostarczył infoWire.pl