PMPG Polskie Media (GPW: PMPG) została partnerem Towarzystw Biznesowych. To element strategii spółki, która wspiera przedsięwzięcia polskiego kapitału i działające na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości.
„Bardzo się cieszę, że zarząd PMPG SA zdecydował o zainwestowaniu w naszą spółkę. Nie tylko świetnie wspominam nasze dotychczasowe współprace reklamowe, ale i wiem, że odbiorcy tygodnika „Do Rzeczy” to z reguły osoby zainteresowane misją, którą pełnią Towarzystwa Biznesowe SA. Dlatego też podejrzewam, że szybko znajdziemy synergie, które zadowolą czytelników, członków Towarzystw Biznesowych, jak i akcjonariuszy obu firm! Tego nam życzę” – mówi Maciej Gnyszka, twórca i założyciel Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe działają od 6 lat w całej Polsce. Podstawą ich działalności są spotkania networkingowe, które wspierają przedsiębiorców w budowaniu i podtrzymywaniu kontaktów i relacji biznesowych. Członkowie TB przywiązują szczególną uwagę do wartości chrześcijańskich. W ich spotkaniach regularnie uczestniczą przedstawiciele fundacji, dzieł miłosierdzia oraz innych NGO’sów, którzy mają okazję opowiedzieć o swojej działalności. „Nie odnajdą się tu sprzedawcy, chcący na siłę sprzedać wszystkim swój produkt w 5 minut. To spotkania dla przedsiębiorców, którzy w biznesie stawiają na profesjonalizm i trwałość wzajemnych kontaktów” – podkreśla Gnyszka.
„Małe i średnie przedsiębiorstwa, które przede wszystkim są członkami Towarzystw Biznesowych, są motorem rozwoju polskiej gospodarki. Jako średnia firma z polskim kapitałem, wspieramy przedsięwzięcia, które służą polskim przedsiębiorcom i działają na ich rzecz” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes zarządu PMPG Polskie Media. Dodaje, że dla niego ważne jest również, że Towarzystwa Biznesowe działają w oparciu o bliski mu system wartości, który powinien być integralnym elementem polskiej kultury biznesowej. „Dzięki współpracy PMPG z Towarzystwami Biznesowymi będziemy mogli bardziej efektywnie promować model prowadzenia biznesu w oparciu o wzajemny szacunek i zaufanie” – podkreśla. Rekomenduje innym polskim przedsiębiorcom zaangażowanie w działalność Towarzystw.
PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów. Do Grupy PMPG należą Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST, wydawca najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika - tygodnika "Wprost" oraz spółka Orle Pióro, wydawca „Tygodnika Do Rzeczy” i magazynu „Historia Do Rzeczy”. Prezesem PMPG jest Michał M. Lisiecki, członeki prestiżowej międzynarodowej YPO (Young Presidents Organization), laureat specjalnego wyróżnienia Instytutu im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego – Stowarzyszenia Historyczno-Społecznego oraz Nagrody From The Depths im. Leopolda Tyrmanda.
Więcej informacji o Towarzystwach Biznesowych: http://www.towarzystwobiznesowe.pl. Emisja akcji TB trwa do 25 lipca. Akcje można nabyć na stronie www.AkcjaTowarzystwa.pl.
dostarczył infoWire.pl