W pierwszy weekend kwietnia 83 sklepy Carrefour Polska wzięły udział w dorocznej Wielkanocnej Zbiórce Żywności Banków Żywności. W wyniku akcji w sklepach Carrefour zebrano 12 552,19 kg żywności, która jeszcze przed świętami trafi do najbardziej potrzebujących.
Wielkanocna Zbiórka Żywności w tym roku odbyła się w dniach 4-6 kwietnia w 83 placówkach sieci Carrefour w całej Polsce. Dzięki hojności klientów podczas zbiórki w centrach handlowych, hipermarketach, supermarketach Carrefour, a także sklepach franczyzowych Carrefour Express na terenie całego kraju udało się zabrać ponad 12 ton żywności. Zbiórkę zorganizowało 28 Banków Żywności we współpracy z placówkami Carrefour.
Podczas zbiórki klienci Carrefour zostawiali w specjalnie oznaczonych koszach produkty rekomendowane przez Banki Żywności, takie jak olej, cukier, ryż, konserwy i przetwory oraz słodycze, a także kasze i makarony. O zbiórce przypominali wolontariusze Banków Żywności, którzy rozdawali ulotki i zachęcali klientów do wzięcia udziału w akcji.
Zaangażowanie Carrefour Polska w Wielkanocną Zbiórkę Żywności to już kolejny przykład udanej współpracy z Bankami Żywności. W 2013 roku Banki Żywności zostały partnerem programu zaangażowania społecznego Carrefour Polska „Odpowiedzialnie każdego dnia!”, a w listopadzie zeszłego roku Carrefour wraz z organizacją współpracowały w ramach Świątecznej Zbiórki Żywności przed Świętami Bożego Narodzenia.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.