Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-05-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ponad 200 produktów dostępnych w największej promocji sieci Carrefour

Carrefour rozpoczął swoją największą promocję produktową 1+1 za złotówkę. Tegoroczna akcja promocyjna dotyczy ponad 200 produktów i obejmuje większy asortyment niż we wszystkich dotychczasowych edycjach. Przez dwa tygodnie klienci będą mogli w atrakcyjnych cenach nabyć zarówno produkty spożywcze, jak również artykuły przemysłowe.

Carrefour, który jest inicjatorem wielu atrakcyjnych promocji konsumenckich, po raz kolejny organizuje swoją najpopularniejszą akcję promocyjną, W tym roku asortyment promocyjny obejmuje jednak znacznie więcej produktów. Odwiedzający sklepy Carrefour będą mogli skorzystać z oferty „Kup jeden produkt i weź drugi za 1zł”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu objętego tą promocją, za drugi taki sam zapłacą jedynie złotówkę. Dodatkowo do dyspozycji kupujących dostępnych będzie wiele produktów w atrakcyjnych cenach. Wśród nich nie zabraknie produktów ekologicznych. Artykuły, które włączone zostały do promocji 1+1 za złotówkę to między innymi wędliny, nabiał, napoje oraz tekstylia, kosmetyki i środki czystości.

- Carrefour pozostaje liderem w aspekcie tworzenia pomysłowych i interesujących akcji promocyjnych dla swoich klientów. Jako pierwsi wprowadziliśmy w Polsce promocję 1+1 za złotówkę, która w minionych latach cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony konsumentów - powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Atrakcyjność i mnogość ofert promocyjnych Carrefour jest doceniana przez kupujących i znacząco wyróżnia nas na tle konkurencji. Jest to również świetna motywacja do jeszcze bardziej wytężonej pracy dla całego zespołu Carrefour - dodał Marcin Olech.

W mediach promocję wspiera nowa odsłona kampanii reklamowej z Napoleonem, po praz pierwszy o charakterze sprzedażowym. Dotychczasowe reklamy komunikowały o istotnych dla marki atrybutach, takich jak zdrowie, jakość, cena, wybór i bliskość. Spoty reklamowe emitowane są w kanałach ogólnopolskich oraz tematycznych. W zależności od formatu sklepu, ilość produktów objętych promocją może się różnić.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS