Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-08-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poznaj 4 korzyści Samsung Eco Bubble i wygraj nagrody

150x110

W ramach nowej kampanii Wybór może być tylko jeden – Samsung Eco Bubble, konsumenci dowiedzą się o zaletach innowacyjnej technologii pralek Samsung, a także będą mogli wziąć udział w konkursie i wygrać karty przedpłacone na modowe zakupy.  Kampania promocyjna prowadzona jest w mediach ogólnopolskich i w sklepach do 30 września br. *

Głównym celem kampanii jest wzrost wiedzy wśród polskich klientów na temat technologii Eco Bubble zastosowanej w pralkach Samsung. Polega ona na wytworzeniu miliona delikatnych bąbelków, zapewniając skuteczne usuwanie plam w niskiej temperaturze. Dzięki wyeliminowaniu potrzeby podgrzania wody, chroni delikatne tkaniny, a także pozwala zaoszczędzić energię elektryczną. Technologia Eco Bubble otrzymała też atest Instytutu Matki i Dziecka, który potwierdził jej pozytywny wpływ na złagodzenie objawów alergii u dzieci.

W ramach kampanii prowadzonej w Internecie, radiu oraz w sklepach zostanie zorganizowany konkurs konsumencki. Kupując pralkę Samsung Eco Bubble o załadunku 7 kg i wyższym lub pralko – suszarkę, klient może wypełnić formularz zgłoszenia oraz do 30 września br. odpowiedzieć na pytanie konkursowe.** Do wygrania jest 700 kart przedpłaconych na zakupy w sklepach odzieżowych o wartości 300 zł każda.

Ponadto pralki z technologią Eco Bubble zakupione trakcie trwania akcji (do 30 września 2014 roku) można zwrócić w przeciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli nie spełnią oczekiwań.

Kampania Wybór może być tylko jeden – Samsung Eco Bubble potrwa do 30 września br. i obejmie takie kanały jak radio, online oraz materiały w sklepach. Szczegóły oraz regulamin promocji oraz konkursu znajdują się na stronie ecobubble.samsung.pl.

Kreację przygotowała agencja Cheil, za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i realizuje dom mediowy Starcom.

 

*Kampania prowadzona jest w okresie od 11 sierpnia do 30 września 2014 roku.

** Nie dotyczy modeli WF1702WCC oraz WF1700WCC


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS