Jak przyciągnąć uwagę klientów, na co zwracają uwagę w pierwszej kolejności i jakie są ich oczekiwania, jak efektywnie promować swoją ofertę? Odpowiedź na te i wiele podobnych pytań jest dostępna na kanale internetowym firmy Samsung – „Wzmacniacz dla firm”. Platforma stanowi zestaw zasobów i kluczowych informacji, które pomagają przedsiębiorcom, w tym również hotelarzom prowadzić swój biznes.
W dobie dużej konkurencji oraz rosnących wymagań klientów umiejętność przekonania ich do zatrzymania się akurat w naszym hotelu nie jest prostą sprawą. Wie to każdy, kto prowadzi swój biznes w branży hotelarskiej. Codziennie trzeba zarządzać działaniem placówki, nadzorować pracę personelu, realizować faktury, koordynować współpracę z podwykonawcami i dbać o zadowolenie klientów. Skąd wziąć jednocześnie czas na poszerzanie wiedzy z dziedziny promocji? Skąd się dowiedzieć jak zaciekawić klienta ofertą, utrzymać jego zainteresowanie i sprzedać mu swoją usługę? Jest to specjalistyczna wiedza, wymagająca dokładnej analizy tematu, dostępu do informacji branżowych oraz badań konsumenckich. Niestety nie każdy może pozwolić sobie na jej pogłębianie. Oprócz wspomnianej małej ilości czasu dochodzi także konieczność inwestowania w dodatkowe studia, szkolenia i kursy. Nie wspominając o zatrudnianiu ekspertów do spraw promocji. Często jest to luksus dla właścicieli szczególnie mniejszych hoteli i pensjonatów. Mając to na względzie firma Samsung przygotowała specjalną platformę „Wzmacniacz dla firm” – dostępny bezpłatnie kanał internetowy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą lepiej zrozumieć swoich klientów oraz skutecznie promować swoją ofertę.
- Samsung jako dostawca rozwiązań technologicznych dla biznesu postanowił podzielić się swoją wiedzą z zakresu sprzedaży i marketingu z przedstawicielami branży hotelarskiej. Konkurencja na rynku robi się coraz większa i trudno zainteresować swoją ofertą każdego. Dlatego chcemy pokazać hotelarzom jak w tym momencie wygląda rynek i co można zrobić, żeby wzmocnić swoją pozycję na nim. W związku z tym prezentujemy nie tylko rozwiązania technologiczne, ale obiektywną, twardą wiedzę rynkową – popartą badaniami. Chcemy jako Samsung być współtwórcą sukcesów branży hotelarskiej, a co za tym idzie stałym i wartościowym Partnerem dla niej – mówi Radosław Miszkiel, Enterprise Sales and Marketing Director w firmie Samsung.
Wzmacniacz dla firm, czyli wiedza w pigułce
„Wzmacniacz dla firm” to program internetowy przygotowany w formie webinarium przez firmę Samsung. Jego prowadzącym jest ekspert - Roman Szymczak, konsultant oraz trener biznesu z zakresu Trade Marketingu. Posiada on wieloletnie doświadczenie w dziedzinie promocji i marketingu. Prezentując informacje, poparte badaniami rynkowymi i analizami zachowań konsumentów oraz doświadczeniem i wiedzą z zakresu sprzedaży, udziela praktycznych porad dotyczących prowadzenia i promowania biznesu oraz przyciągania i angażowania klientów bezpośrednio w hotelu. Dzięki „Wzmacniaczowi dla firm” hotelarze dowiedzą się na konkretnych przykładach zasad efektywnego prezentowania oferty, promocji i przyciągania uwagi klientów. W tym m.in. na czym polega szybkie dostosowanie oferty do potrzeb klienta, czym jest plakat elektroniczny LFD, jak wykorzystać nowe technologie w biznesie i jak przekłada się to na satysfakcję klienta? Taka wiedza jest wartościowa dla każdego, kto dąży do wzmocnienia konkurencyjności i stabilizacji swojego biznesu.
Te i wiele innych informacji są prezentowane co miesiąc w kolejnych odcinkach webinarium. Ich tematyka w pierwszym sezonie dotyczy m.in.: organizacji przestrzeni, zasad przyciągania klientów, lojalizacji, zarządzania cenami i promocjami, obsługi klienta i technik sprzedaży. Każdy odcinek jest podzielony na część teoretyczną i praktyczną, a także produktową, gdzie Samsung prezentuje użycie nowych technologii bezpośrednio w sprzedaży.
Z przykładowym odcinkiem można zapoznać się pod adresem: http://youtu.be/Iqy9K7VyZMQ
„Wzmacniacz dla firm” jest dostępny pod adresem: www.wzmacniacz.samsung.pl
dostarczył infoWire.pl