Praktyczne programy prania wraz z funkcjami dodatkowymi gwarantują doskonały efekt prania za każdym razem. Nowej generacji silnik zapewnia cichą i bezawaryjną pracę, a różne pojemności pralek Amica (6, 7 lub nawet 8 kg) sprawiają, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie model urządzenia.
- Na szczególną uwagę w nowych pralkach Amica zasługuje jednak beszczotkowy silnik Logic Drive, który sprawia, że urządzenia pracuje odczuwalnie ciszej – mówi Katarzyna Cięciera, product manager Amica. – Niezwykle ważną z punktu widzenia konsumenta zaletą silnika Logic Drive jest także jego dużo wyższa trwałość i niezawodność wynikająca z wyeliminowania z konstrukcji szczotek, będących najczęstszą przyczyną awarii oraz najszybciej zużywającym się elementem mechanicznym silnika – dodaje Katarzyna Cięciera.
Dzisiaj jednak nawet najlepsze rozwiązania nie obronią się same na rynku, dlatego pralkom Amiki towarzyszy intensywna kampania reklamowa wykorzystująca najchętniej odwiedzane portale horyzontalne jak Wirtualna Polska czy Onet. Oczywiście także w wersjach mobilnych. – Docieramy z informacją do ludzi wtedy, kiedy jej potrzebują, niezależnie od miejsca, w którym się znaleźli – mówi Monika Kuźnik, zajmująca się reklamą internetową w Amice. – Jest to bardzo ważne, by w czasie całego procesu decyzyjnego konsument miał pełny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Tylko w ten sposób możemy realnie zwiększać naszą sprzedaż – dodaje Monika Kuźnik.
Podejmowane przez Amica działania często przecierają nowe szlaki komunikacyjne. Tym razem przygotowaliśmy specjalną akcję testowania pralek Amica. Dzięki temu w sprawdzić i w najbardziej wiarygodny sposób zakomunikować najważniejsze cechy nowych pralek Amica, a miliony osób poszukujących informacji w Internecie będzie miało okazję się o tym przekonać.
Ze standardowych działań warto wspomnieć o kampanii displayowej na typowo kobiecych portalach takich jak wysokie obcasy, kobieta.pl, czy zwierciadło. Nie zapomnieliśmy także o wyszukiwarce Google, czy specjalnym filmie produktowym, dostępnym na kanale You Tube. Standardem w realizowanych kampaniach stały się także działania remarketingowe, dzięki którym stale przypominamy o ofercie pralek Amica, tym którzy ich poszukują, niezależnie od odwiedzanych przez nich witryn.
dostarczył infoWire.pl