Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Promocje sprzedaży Whirlpool od Albedo Marketing

150x110
Dwie akcje, dwie nagrody, jedno miejsce, jeden prosty mechanizm. Whirlpool – kluczowy klient agencji Albedo Marketing wprowadza na rynek kolejne promocje sprzedaży.

Celem obu akcji przygotowanych i obsługiwanych przez Albedo Marketing jest promocja urządzeń marki Whirlpool z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł w przypadku pralek
i piekarników oraz funkcją Flexi Cook (dostosowanie działania płyty do kształtu i wielkości naczynia) przy płytach indukcyjnych. Założeniem sprzedażowym jest zwiększenie udziału
w sprzedaży promowanych sprzętów. Cele wizerunkowe to budowanie znajomości marki jako innowacyjnej, nowoczesnej i oferującej zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Działania obu akcji rozpoczęły się 18.03.2013. Promocja sprzedaży pralek Whirlpool
z technologią 6-ty Zmysł i 6-ty Zmysł Kolor zakończy się 31.05.2013. Akcja promująca płyty indukcyjne i piekarniki marki trwać będzie do 30.06.2013. Miejsca, w których prowadzone będą działania to sklepy AGD oraz studia mebli kuchennych.
Mechanizm obu akcji jest bardzo prosty – kup produkt i odbierz prezent. Dokonując zakupu pralek marki Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł lub 6-ty Zmysł Kolory (w wersji top loader, front loader – standardowa lub wąska wersja) klienci otrzymują żelazka parowe Philips. Kupując w zestawie dowolną płytę indukcyjną oraz dowolny piekarnik marki Whirlpool odbierasz komplet profesjonalnych garnków BergHOFF Earthchef Boreal Alu.
Materiały POS wykorzystywane w promocjach to: ulotki, dyspensery, wobblery na pralki, naklejki na płyty indukcyjne oraz strony internetowe gdzie klient może zarejestrować swój zakup: www.koloryz6zmyslem.pl i www.whirlpool-promocja.pl.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS