Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-12-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Przedświąteczne zakupy bez nerwów

Boże Narodzenie to czas, kiedy chcemy obdarować bliskich wyjątkowymi prezentami. Najczęściej jednak zabieramy się za to w ostatniej chwili. W efekcie jesteśmy zmęczeni, zestresowani, a co najgorsze: nie do końca zadowoleni z naszych wyborów. Dlatego lepiej zabrać się za zakupy znacznie wcześniej i odebrać je w wygodny sposób bez kolejek, niedaleko naszej pracy, czy mieszkania.

Znalezienie odpowiednich podarków wcale nie jest prostą sprawą. Prezent powinien bowiem uwzględniać gust obdarowanego, pasować do jego zainteresowań, czy charakteru. Najczęściej jednak za poszukiwania idealnych upominków zabieramy się w ostatniej chwili. W efekcie jesteśmy zmęczeni, zestresowani, a co najgorsze: nie do końca zadowoleni z naszych wyborów. Dlatego lepiej zaplanować świąteczne zakupy znacznie wcześniej. Dzięki temu nie tylko będziemy mieli większy wybór, ale też będziemy mogli odebrać je w wygodny sposób unikając kolejek, niedaleko naszego miejsca pracy czy zamieszkania.

Na szczęście coraz więcej Polaków stara się unikać niepotrzebnego pośpiechu i korzysta z udogodnienia, jakim są zakupy internetowe. Z raportu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016”, dowiadujemy się, że rodzimi konsumenci prawie 40 % pieniędzy wydają na zakupy online. Jest to drugi najwyższy wynik wśród analizowanych państw w Europie. Okazuje się też, że na tle większości badanych krajów, to właśnie Polacy są bardziej skłonni do przejścia online ze sklepów stacjonarnych. Blisko połowa mieszkańców w kraju nad Wisłą zrobi zakupy świąteczne w sieci, a ich liczba będzie z roku na rok coraz większa.

Dlaczego polskie rodziny decydują się na zakupy w cyberprzestrzeni? To gwarancja bezpiecznej transakcji, szybkości, wygodnej dostawy oraz możliwość przejrzenia kompletnej oferty sklepowej. To także możliwość, aby uniknąć długich kolejek i odebrać wybrane prezenty w dogodnej lokalizacji i o wygodnej porze. 

- Od kilku lat już na początku listopada widzimy większą aktywność w naszych punktach odbioru przesyłek – mówi Robert Giersz, Dyrektor Biura Usług Kurierskich Paczka w RUCHu.  – Niewątpliwie ma to związek z przedświątecznymi przygotowaniami. Polacy nie chcą stać godzinami w kolejkach i szukają bardziej optymalnych rozwiązań, które sprawiają, że wybór upominków jest dla nich przyjemnością, a nie uciążliwym obowiązkiem. Dzięki zakupom online i Paczce w RUCHu mają większy wybór. Dodane do koszyka produkty, mogą odebrać blisko swojego domu, w drodze z pracy czy idąc po dziecko do  szkoły.

Wcześniejsze zamówienie prezentów online niesie ze sobą same plusy. Pozwoli nam dokładniej je obejrzeć przed wręczeniem ukochanej osobie, zaś w przypadku nietrafionego podarunku będziemy mogli go zwrócić i wymienić na coś innego. Odliczając spokojnie dni do pierwszej gwiazdki, pozostanie nam celebrować jedynie przyjemny aspekt świąt.

Jeśli zaś potrzebujesz porad dotyczących zakupów online, zapoznaj się z poniższymi punktami!

1.      Szukaj opinii o sklepie

Przed przystąpieniem do transakcji, sprawdź czy w sieci widnieją inne opinie na temat danej firmy lub sprzedającego. Internauci często dzielą się swoimi opiniami po sfinalizowaniu transakcji.

2.      Sprawdź czy dany sklep naprawdę istnieje

Kolejną ważną kwestią jest sprawdzenie danych kontaktowych. Przedsiębiorcy mają obowiązek je ujawniać. Dlatego zwróć uwagę czy na stronie internetowej sklepu znajduje się adres email, numer telefonu kontaktowego, adres siedziby głównej oraz NIP firmy.

3.      Zobacz, na jakich warunkach robisz zakupy

Pamiętaj o zapoznaniu się z treścią regulaminu sklepu! Obowiązkiem sprzedającego jest opublikowanie informacji na temat zasad zawierania umowy przez Zaakceptowanie ich bez wcześniejszego przeczytania może sprawić, że w razie nieprawidłowości nie będziemy mogli dochodzić swoich praw.

4. Prawo do zwrotu

Pamiętaj, że w przypadku zakupów online w ciągu 14 dni możesz odstąpić od umowy bez podawania żadnych przyczyn. Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot towaru.

5. Podziel się opinią

Po udanej transakcji, zostaw sprzedawcy pozytywny komentarz relacjonując przebieg transakcji. Zaś w przypadku kontaktu z nieuczciwym e – sklepem, przestrzeż przed nim innych użytkowników wirtualnej społeczności.

 

 

Paczka w RUCHu to usługa logistyczna oferowana przez RUCH S.A. Dzięki szerokiej sieci dystrybucji to właśnie Klient może zdecydować, gdzie chce odebrać i nadać paczkę. Może to być kiosk pod domem, pracą czy szkołą. Jego paczka będzie na niego czekała od wczesnego ranka do wieczora przez 5 dni roboczych. Paczka w RUCHu to sieć 4000 punktów odbioru paczki w całej Polsce. Więcej informacji o usłudze na stronie: https://www.paczkawruchu.pl/





Słowa kluczowe:ruch

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS