WineOn Casino to innowacyjne doświadczenie łączące szlachetny świat wina z dreszczykiem Las Vegas, czyli ekskluzywną zabawę w kasyno i degustację alkoholi premium. Od 2019 roku imprezy tego typu mogą organizować zespoły nastawione na teambuilding polegający na zaangażowaniu wszystkich osób, wzmacniając połączenie emocjonalne wszystkich uczestników i współpracę pomiędzy nimi.
WineOn Casino to jedyna w swoim rodzaju impreza, która maksymalizuje zaangażowanie zespołu poprzez praktyczne doświadczenia. Wydarzenie od początku do końca organizowane jest na wysokim, profesjonalnym poziomie – począwszy od dedykowanego managera, poprzez dobór odpowiednich materiałów, aż po pełną obsługę serwisową.
Oryginalnym elementem jest połączenie degustacji wykwintnych trunków i rywalizacji w ramach zespołów. Uczestnicy poczują się jak w prawdziwym kasynie, odgadując marki wina i obstawiając wyniki. Można skorzystać także z oferty wyselekcjonowanych gatunków (z opcją free flow) oraz dostosowanego do preferencji gości wyśmienitego menu od najlepszych światowych szefów kuchni. Doskonale wyposażone, przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie, co pozwala na przykład na połączenie biznesowej konferencji z częścią rozrywkową bez konieczności przemieszczania się gości.
WineOn to kolejna po CulinaryOnie część formuły EPIC, na którą składają się:
ENGAGEMENT, czyli zaangażowanie całego zespołu, które jest najważniejszym elementem podczas zajęć integracyjnych.
PRIDE – duma, przez którą wzmacniane jest poczucie przynależności uczestników w ramach grupy. Zajęcia sprawiają, że każdy może mieć wkład zarówno podczas zajęć praktycznych, jak i świętowania osiągnięć zespołu w myśl zasady „wszystkie ręce na pokład”.
INSIGHT – odkrywanie nowych umiejętności, pobudzenie kreatywności i odkrywanie siebie na nowo w niecodziennych sytuacjach.
CONNECTION – czyli połączenie, ponieważ aktywności integracyjne sprzyjają komunikacji miedzy uczestnikami, wzmacniając połączenie emocjonalne i współpracę całego zespołu.
Nie tylko wino…
Częścią EPIC jest także PaintON - oferta zawierająca gry zespołowe, które stymulują komunikację i pomagają rozwiązywać konflikty wewnątrz grupy. Wszystko dzięki wspólnej pracy przy tworzeniu obrazów. PaintOn to ponadto dedykowane dekoracje, balony, gadżety, fotograf i video oraz DJ i zabawa karaoke.
Klasyczne kalambury to z kolei propozycja, w ramach której goście odgadują słowa, zdania lub całe przysłowia rysowane przez innych członków drużyny. Cocktail Masterclass to zaś zajęcia, podczas których pod okiem barmana każdy przygotuje swój ulubiony drink.
Formuła EPIC ma zapewniać odbiorcom wyjątkowe doznania związane z malowaniem i klasami mistrzowskimi z gotowania w największym studiu kulinarnym w Azji i Europie, opisującym się jako „Kulinarny Disneyland”. CulinaryOn tylko w 2018 roku gościł ponad 100 000 klientów i posiada 22 studia na całym świecie.