Okładka dziennika „Puls Biznesu”, należącego do Bonnier Business Polska, została nagrodzona w czternastej edycji konkursu GrandFront na okładkę roku, organizowanym przez Izbę Wydawców Prasy. W prestiżowej kategorii dzienników ogólnopolskich „Puls Biznesu” zdobył zwycięski laur ArtFront 2015.
Konkurs GrandFront odgrywa ogromną rolę na polskim rynku reklamy prasowej, to miejsce prezentacji przełomowych rozwiązań, twórczych pomysłów i profesjonalnie przygotowanych okładek gazet i czasopism. W tym roku o wyróżnienia walczyły 432 prace zgłoszone przez 200 wydawców.
Okładka „Pulsu Biznesu” poświęcona paraliżowi energetycznemu polskich zakładów spożywczych, związanemu z brakiem dostaw energii z powodu upałów, zdobyła nagrodę ArtFront w kategorii dzienniki. Autorami okładki są Tomasz Młynarski, dyrektor artystyczny i Krzysztof Feder, grafik „Pulsu Biznesu”.
– Nagroda Polskiej Izby Druku za najlepszą okładkę to dla nas duże wyróżnienie. Ubiegłoroczna druga pozycja stała się dla nas motywacją do tego, by oprócz wartościowych treści w dzienniku „Puls Biznesu”, postawić również na wrażenie artystyczne i udowodnić, że sztuka i newsy biznesowe to jak najbardziej kompatybilne połączenie – mówi Tomasz Młynarski, dyrektor artystyczny „Pulsu Biznesu”.
Konkurs GrandFront odbył się po raz czternasty. „Puls Biznesu” na podium utrzymuje się od pierwszej edycji. W tym roku wydawcy prace konkursowe mogli zgłaszać w dziewięciu kategoriach dla prasy drukowanej oraz trzech dla wydań elektronicznych. Więcej informacji o konkursie: http://www.grandfront.pl/.
Link nagrodzonego wydania „Pulsu Biznesu”: http://pulsbiznesu.pb.pl/gazeta/2015-08-12
dostarczył infoWire.pl