Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ranking sprzedaży piw i chipsów w Carrefour przed meczem Polska - Szwajcaria

Emocje związane z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej zintensyfikowane sukcesami polskiej drużyny narodowej, znajdują swoje odzwierciedlenie w sprzedaży produktów zaliczanych do niezbędnika kibica - piwa i chipsów. Od rozpoczęcie Euro 2016 największym zainteresowaniem klientów sklepów Carrefour cieszą się piwa sprzedawane w wielopakach oraz chipsy Lays Zielona Cebulka królujące wśród przekąsek.

Dla tych, którzy ciekawi są co najchętniej piją i jedzą polscy kibice w trakcie trwania piłkarskich rozgrywek, Carrefour przygotował ranking sprzedaży piw i chipsów. Przygotowując się do oglądania zmagań na boisku piłkarskim, kibice w Polsce, dokonujący zakupów w sklepach Carrefour, od rozpoczęcie Euro we Francji najchętniej spośród piw wybierają wielopaki oferowane przez Kompanię Piwowarską. Na pierwszym miejscu spośród oferty ponad 800 piw dostępnych w hipermarketach, odwiedzający sklepy Carrefour wybierają ośmiopak marki Żubr. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się odpowiednio dwunastopak marki Tyskie, a także czteropak tejże marki. W pierwszej dziesiątce znalazły się również piwo Donner, Perła Chmielowa i piwo Żywiec. Do tej pory najwyższą sprzedaż piwa osiągnęły 16 czerwca czyli w dniu meczu Polska – Niemcy.

Wśród przekąsek sieć Carrefour odnotowała wzmożoną sprzedaż chipsów. Największą sprzedaż chipsów sieć zaobserwowała w dniu rozpoczęcie Mistrzostw Europy (10 czerwca) oraz w dniu meczu Polska – Niemcy (16 czerwca). Spośród oferty ponad 100 rodzajów chipsów, najchętniej wybierane przez klientów Carrefour są chipsy Lays o smaku zielonej cebulki. To właśnie ten smak cieszy się największym zainteresowaniem klientów, tym samym plasując się na dwóch pierwszych pozycjach w rankingu. Na trzecim miejscu znalazły się chipsy Lays o smaku paprykowym. W TOP 5 sprzedaży chipsów znajdziemy również markę chipsy płaskie ser z cebulką firmy Intersnack oraz chipsy Lays 150 g paprykowe.

 Pełny ranking sprzedaży piw we wszystkich sklepach Carrefour :

  1. Piwo Żubr 8x0,5 l
  2. Piwo Tyskie 12x0,5 l
  3. Piwo Tyskie 4x0,5 l
  4. Piwo Donner Strong
  5. Piwo Donner Super Mocne
  6. Piwo Perła Chmielowa
  7. Piwo Kasztelan Niepasteryzowane 6x0,5 l
  8. Piwo Kasztelan Niepasteryzowane
  9. Piwo Żubr
  10. Piwo Żywiec

 Pełny ranking sprzedaży chipsów we wszystkich sklepach Carrefour :

  1. Chipsy Lays 225 g zielona cebulka
  2. Chipsy Lays 150 g zielona cebulka
  3. Chipsy Lays 225 paprykowe
  4. Chipsy płaskie ser z cebulką 150 g firmy Intersnack
  5. Chipsy Lays 150 g paprykowe
  6. Chipsy płaskie paprykowe 150 g firmy Intersnack
  7. Chipsy Lays 225 g fromage
  8. Chipsy Lays 225 g solone
  9. Chipsy faliste ser z cebulką 150 g firmy Intersnack
  10. Chipsy Lays 150 g złociste solone

 W sklepach Carrefour klienci mogą skorzystać z bogatego asortymentu piw, w tym także piw regionalnych i rzemieślniczych, oraz przekąsek. Dodatkowo kibice, którzy jeszcze nie zaopatrzyli się w artykuły do kibicowania, takie jak szaliki czy flagi, wciąż mogą nabyć je w hipermarketach Carrefour.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych
i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.





Słowa kluczowe:carrefour, Euro2016

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS