Raport społecznej odpowiedzialności biznesu ING Banku Śląskiego zdobył srebrne Pearl Awards w konkursie custom publishing. To już drugie wyróżnienie dla publikacji banku w kategorii Corporate Social Responsibility.
Pearl Awards to jeden z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie. W tym roku w prestiżowym wydarzeniu wzięło udział 400 wiodących marek, wydawców i agencji z całego świata. W tegorocznej edycji konkursu jury oceniło działania firm w zakresie content marketingu na podstawie trzech kryteriów:
- skuteczności komunikatów,
- kreatywności,
- zdolności edytorskich pracowników.
Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu ING Banku Śląskiego za lata 2013-2014, zatytułowany „Odpowiedzialność w obiektywie”, został przygotowany w technologii RWD. Bank zastosował w nim nowe podejście do raportowania danych pozafinansowych, co zostało odzwierciedlone w kształcie dokumentu. Raport jest odpowiedzią na oczekiwania kluczowych interesariuszy: klientów, pracowników, dostawców, inwestorów i partnerów społecznych.
Pełna wersja raportu dostępna na stronie www.raportcsr.ingbank.pl
dostarczył infoWire.pl