Poszukiwane przez klientów marki wzmacniają portfolio warszawskiej Reduty. Od środy klienci centrum mogą skorzystać z oferty Maxi Zoo, a od 15 grudnia będą mogli zrobić zakupy w dyskoncie Dealz. Tym samym warszawska galeria wiernie realizuje przyjętą strategię komercjalizacji stając się kompleksowym centrum ze zróżnicowaną ofertą zakupową oraz rozbudowaną propozycją atrakcji i udogodnień dla rodzin z dziećmi.
Portfolio Reduty wzbogaciła najprężniej rozwijająca się w Polsce sieć sklepów dla zwierząt – Maxi Zoo, zajmując powierzchnię 481 m2. To drugi punkt sprzedaży tej marki w centrum należącym do G City.
Jedną z nowości w warszawskiej galerii będzie także Dealz – brand, który z powodzeniem kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Jego powierzchnia handlowa zajmie 478 m2.
Pojawienie się w Reducie marek Dealz i Maxi Zoo, cieszących się coraz większą popularnością w Polsce, jest kolejnym krokiem w realizacji przyjętej strategii komercjalizacji centrum, które 2 lata temu przeszło gruntowną modernizację wnętrza. Bezpośredni zasięg oddziaływania Reduty obejmujący zamożne dzielnice Warszawy, jak Ochota, Wola, Włochy, Ursus oraz podwarszawskie miejscowości czyni z niej miejsce wartościowe dla marek poszukiwanych przez klientów. Atrakcyjności centrum dodaje kompleksowa propozycja handlowo-usługowa, z hipermarketem Carrefour, z najbardziej rozbudowaną ofertą w Warszawie oraz obecność 7-salowego Multikina, w którym warszawiacy często korzystają z wyjątkowych okazji cenowych. Ale nie tylko. Reduta to także jeden z nielicznych obiektów handlowych w stolicy, posiadający nowoczesny wewnętrzny plac zabaw – Strefę WOW, bezpłatną dla wszystkich odwiedzających oraz kreatywną przestrzeń Piąty Wymiar, z szeroką ofertą warsztatów dla dzieci.