Z początkiem września rozpoczęła się kampania promocyjna marki produktów do kuchni i jadalni AMBITION. Aktywności reklamowe prowadzone są w telewizji, prasie i internecie. Kampania skupia się na idei dbałości. Marka zaprasza widzów na przygotowane z dbałością kulinarne uczty w programach „Top Chef” na antenie stacji Polsat oraz „Ugotowani” w TVN. Dodatkowo w ramach kampanii multisponsoringowej, AMBITION obecna jest także przy innych telewizyjnych formatach kulinarnych i lifestylowych. Głównymi bohaterami spotów sponsorskich są trzy główne linie produktowe AMBITION: porcelana Fala, garnki Selection oraz patelnie Taurus.
AMBITION to aktywnie rozwijana od blisko 12 lat marka polskiej spółki DAJAR, lidera dystrybucji produktów AGD, mebli ogrodowych oraz profesjonalnych artykułów dla branży HoReCa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tylko w minionym roku firma sprzedała ponad 55 milion produktów, w tym 1 milion w ramach organizowanych programów lojalnościowych, osiągając kilkudziesięcioprocentowy wzrost dynamiki sprzedaży. Do ostatecznych odbiorców z oferty DAJAR trafiło w ubiegłym roku między innymi ponad 3,2 miliona kubków oraz 2,5 miliona patelni. – Przede wszystkim wartość oferowanych produktów, czyli, innowacyjność rozwiązań, bardzo oryginalne wzornictwo oraz stosunek wysokiej jakości do bardzo konkurencyjnej ceny, sprawiła, że AMBITION stała się na przestrzeni ostatnich lat rozpoznawalną marką produktów do kuchni i jadalni, cieszącą się uznaniem w polskich domach i restauracjach – informuje Krzysztof Niebrzydowski.
Wśród szczególnie cenionych za jakość i funkcjonalność produktów AMBITION znajdują się garnki i patelnie, zastawa i szkło stołowe, sztućce oraz akcesoria kuchenne. Prezentowane w ramach kampanii reklamowej kolekcje AMBITION to jedne z najbardziej popularnych i oryginalnych zarazem produktów z oferty marki. – W naszej komunikacji nawiązujemy do idei dbałości, która podkreśla emocje związane z przygotowaniem i podawaniem posiłków dla bliskich osób. Każde, nawet najprostsze danie, można przygotować i podać w wyjątkowy sposób. Sposób, który podkreślać będzie uczucia serdeczności, troskliwości, zaangażowania, bliskości i ciepła, towarzyszące wspólnym chwilom dzielonym z bliskimi przy stole. Dbałość o szczegóły to jednocześnie wartość, która przyświeca projektowaniu produktów AMBITION – wyjaśnia Krzysztof Niebrzydowski, Dyrektor Marketingu DAJAR Sp. z o.o.
Zastawa stołowa Fala o delikatnie pofalowanym kształcie została wykonana z najwyższej jakości porcelany typu New Bone China o ciepłym, połyskującym odcieniu bieli. Dzięki specjalnej technologii produkcji posiada zwiększoną odporność na obtłuczenia i wysoką temperaturę. – To kolekcja ciesząca się ogromną popularnością, nie tylko z uwagi na nowoczesne wzornictwo, lecz również możliwość stałego rozbudowywania o dodatkowe elementy stołowe – tłumaczy Niebrzydowski.
Garnki i patelnie Selection to naczynia kuchenne z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Patelnie pokryte licencjonowaną, cieszącą się zaufaniem na rynku powłoką Teflon™ Platinum Plus są odporne na zadrapania oraz ścieranie i zapewniają smażenie bez przywierania. Grube ścianki i trójwarstwowe dno garnków Selection długo utrzymują temperaturę i skracają czas gotowania. Garnki posiadają praktyczne pokrywy z hartowanego szkła, wyposażone w odpowietrzniki i silikonową podkładkę. Spełnią swoją rolę na wszystkich typach kuchenek, w tym indukcyjnych, a także w piekarniku.
Wreszcie Taurus to bogata kolekcja oryginalnych i wielofunkcyjnych naczyń do gotowania, smażenia i pieczenia. Charakteryzuje je najwyższa trwałość dzięki zastosowaniu technologii odlewanego aluminium odpornego na odkształcenia. Doskonale przewodzi ono ciepło i przyspiesza gotowanie. Powłoka Taurus jest odporną na zarysowania oraz niezwykle łatwa w czyszczeniu.
Początkowo pod marką AMBITION oferowano kilka linii sztućców ze stali nierdzewnej. Na przestrzeni lat oferta marki rozszerzona została o inne kategorie produktów, takie jak porcelana stołowa, garnki, patelnie i inne artykuły kuchenne. Aktualnie produkty AMBITION są obecne w większości krajów Unii Europejskiej. Firma ma swoje spółki córki na Węgrzech i Rumunii oraz sklepy na Słowacji. Jednocześnie sprzedaż jest rozwijana w kanale on-line. Sklep.dajar.pl funkcjonuje również poza Polską, m.in. w Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Anglii oraz we Włoszech. Sprzedaż produktów przez internet odnotowała w 2015 roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost obrotów. – Szacujemy, że w 2015 r. w naszych kubkach tylko w Polsce podano co najmniej 77,5 miliona kaw – dodaje Krzysztof Niebrzydowski.
dostarczył infoWire.pl