Dzięki obecności na największych portalach internetowych, kulinarnych oraz w mediach społecznościowych dotrzemy do ponad 8 milionów internautów, w tym do prawie 4 milionów kobiet z głównej grupy docelowej marki BONDUELLE. Tak kompleksowe działania znacznie zwiększą widoczność marki w Internecie w nadchodzących miesiącach – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu regionu Polska i Prybałtyka.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji lidera produktów BONDUELLE poprzez promowanie konceptu małej „puszki na raz” – marka w angażujący sposób prezentować będzie zalety małych puszek jako idealnych porcji do wykorzystania „na raz”, zwracając uwagę na ich poręczność i wygodę użytkowania oraz możliwość łączenia ze sobą różnych warzyw w jednej potrawie.
BONDUELLE jako dostawca najwyższej jakości produktów warzywnych chce promować codzienne spożywanie wysokiej jakości warzyw – niezbędnego elementu smacznych i zdrowych posiłków.