Akcja nie tylko nawiązuje do filozofii Lipton Ice Tea, wyrażanej w idei „Drink Positive”, ale jest także przykładem niestandardowego podejścia marki do komunikacji z fanami, opartej na pozytywnym i radosnym przekazie oraz wykorzystującej nowoczesne elementy multimedialne.
Aplikację przygotowała agencja interaktywna DigitalOne, która odpowiada za komunikację marki Lipton Ice Tea w internecie (przygotowała m.in. strategię wprowadzenia marki do sieci w 2010 roku oraz szereg narzędzi wspierających ten launch, w tym projekt strony internetowej oraz kompleksowe działania na profilu marki na portalu Facebook.com).
Aplikacja na Facebooka to kolejny etap działań przeprowadzonych tego lata przez markę Lipton Ice Tea. Przez całe wakacje realizowany był ogólnopolski sampling – w nadmorskich miejscowościach oraz w Warszawie i aglomeracji śląskiej rozdano łącznie około 400 000 sztuk mrożonej herbaty. Akcja utrzymana była w tanecznym, energetycznym klimacie. Samplingowi towarzyszyła seria warsztatów tanecznych prowadzonych przez Natalię Wojdak w warszawskim Porcie Wisła oraz na nadbałtyckich plażach.
O firmie PepsiCo
PepsiCo oferuje największy na świecie asortyment wartych miliardy dolarów marek artykułów żywnościowych i napojów, w tym 19 różnych linii produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay and Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających niemal 60 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”.
Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań oraz hołdując kulturze różnorodności i współdziałania w miejscu pracy, PepsiCo zachowuje równowagę pomiędzy wysokimi zyskami a działalnością na rzecz społeczności lokalnych na całym świecie. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Odwiedź PepsiCo na:
• Twitter (@PepsiCo)
• PepsiCo Blogs
• PepsiCo Press Releases
• PepsiCo Multimedia
• PepsiCo Videos
PepsiCo jest obecne w Polsce od 1993 r. W Polsce napoje PepsiCo są produkowane przez spółkę Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., posiadającą zakłady produkcyjne w Michrowie i Żninie. Przekąski PepsiCo są produkowane w zakładach produkcyjnych w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim, a dystrybuowane w Polsce przez spółkę Frito Lay Poland sp. z o.o.