SAMITO, twórca technologicznych rozwiązań dla e-commerce w modelu SaaS, po raz kolejny przyłącza się do kampanii społecznej mBank – Cyfrowe Rewolucje. Program wspiera przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu biznesu w Internecie. W jego ramach przewidziane jest udostępnienie bezpłatnych treści edukacyjnych a także konkurs na cyfrową rewolucję, w którym w tym roku do wygrania są biznesowe nagrody o wartości 300 tys. zł.
SAMITO było merytorycznym wsparciem w przygotowaniu treści edukacyjnych, które dostępne są na stronie cyfrowerewolucje.pl. Przedsiębiorcy znajdą tam kompendium wiedzy o tym jak krok po kroku przenieść firmę do sieci. W ramach Cyfrowych Rewolucji odbędzie się również konkurs, w którego jury zasiądzie przedstawiciel SAMITO. Ma on na celu wyłonienie biznesu z pomysłem i potencjałem jego rozwoju w e-commerce.
- Bardzo cieszymy się, że już po raz drugi zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w programie Cyfrowe Rewolucje, gdzie możemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie e-commerce. Liczymy, że w tym roku zarówno kampania jak i konkurs spotkają się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców – komentuje Rafał Gawłowski, prezes SAMITO.
Do ubiegłorocznego konkursu w ramach kampanii Cyfrowe Rewolucje zgłosiło się ponad 550 przedsiębiorstw. Nagrodami były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w Internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.
Trwa publiczna emisja akcji SAMITO. 27 maja wystartowały zapisy w kampanii crowdinvestingu prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. W ramach oferty SAMITO zamierza pozyskać do 3,38 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC:
https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.