Trzy czekolady spod znaku Milka szturmem podbijają serca klientów sieci handlowych. Zaskakują podwójnym nadzieniem, w którym kremowa pianka łączy się karmelem, malinami lub wiśniami. Ich sprzedaży w październiku i pierwszych dwóch tygodniach listopada towarzyszy kampania samplingowa przygotowana przez GMP Advertising. W blisko 500 marketach: Makro, Selgros, Tesco, Carrefour, Piotr i Paweł, Alma, Leclerc oraz sklepach regionalnych odbywają się wyjątkowe degustacje. Przy specjalnie przygotowanych stanowiskach marki Milka hostessy zachęcają do wypróbowania wyjątkowego smaku tych trzech czekolad. Towarzyszą im charakterystyczne dla Milki fioletowe krowy.
Warto zauważyć, że trzy promowane czekolady cieszą się dużą popularnością, o czym świadczy fakt, że należą do pięciu najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów w swoich kategoriach a ponadto zanotowały ponad dwukrotny wzrost udziałów wartościowych w Polsce. Tak wynika z lipcowych badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen.
Półtoramiesięczne działania potrwają do połowy listopada.