Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-04-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sofitel i Orfeusz w Piekle

Za nami premiera ponadczasowego „Orfeusza w Piekle” w Operze Bałtyckiej. Spektakl został przygotowany w ramach trwającego obecnie Sezonu Francuskiego, którego Oficjalnym Partnerem jest Sofitel Hotels & Resorts, luksusowa marka o francuskich korzeniach, której bliski jest świat kultury i sztuki.

 

Trwający w Operze Bałtyckiej Sezon Francuski został zaplanowany zgodnie z koncepcją, według której każdy sezon artystyczny inspirowany jest kulturą innego państwa europejskiego. Obejmuje spektakle francuskich kompozytorów, gościnne występy solistów i muzyków, a także różnorodne wydarzenia artystyczne i edukacyjne, łączące je z kulturą Francji.

 

Jak podkreśla prof. Warcisław Kunc, Dyrektor Opery Bałtyckiej - W Sezonie Francuskim współpraca z marką Sofitel jest dla nas czymś naturalnym. Wartości wspierane przez markę – kultura, sztuka, francuski styl, idealnie wpisują się w nasz program artystyczny. I dodaje -Będąc instytucją kultury chcemy, aby widzowie postrzegali nas jako kreatywną, tętniącą życiem przestrzeń w Trójmieście, która przyciąga nowych odbiorców. Partnerstwo z Sofitelem pomaga nam tę misją realizować.

 

FRANCUSKI STYL W GDAŃSKIM KLIMACIE

„Orfeusz w piekle” to nieśmiertelne dzieło Jacqes’a Offenbacha – twórcy, który humorem, odwagą, frywolnością i wspaniałą melodyczną inwencją odegrał ogromną rolę we francuskiej kulturze. Zaprezentowany premierowo spektakl przeniósł widzów trójmiejskiej opery w świat paryskiego stylu, pełnego lekkości i dowcipu.

Sezon Francuski potrwa w Operze Bałtyckiej do końca czerwca. W tym czasie widzowie mogli podziwiać kolejne odsłony spektakli francuskich twórców m.in. „Orfeusza w Piekle" oraz klasycznego dzieła operowego - „Poławiacze pereł” Georges'a Bizeta.

 

MECENAT KULTURY W POLSCE

 

Marka Sofitel należąca do AccorHotels, od wielu lat jest mecenasem i ambasadorem kultury francuskiej. Muzyka i sztuka tworzą jeden z jej głównych filarów. Zlokalizowane w Sopocie, Warszawie i Wrocławiu hotele Sofitel to synonimy elegancji i luksusu połączone z wyrafinowanym pięknem i nowoczesnym, francuskim stylem. Poprzez koncerty i spotkania z artystami organizowane w przestrzeniach hotelowych, Sofitel zabiera swoich gości w fascynującą muzyczną podróż. Partnerstwo z Operą Bałtycką w naturalny sposób wpisuje się również w celebrowane w hotelach Sofitel wielkie święto muzyki - Fête de la Musique. Marka aktywnie wspiera tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę promowania kultury poprzez muzykę. Dzięki temu, niezależnie od kraju, każdy Sofitel gwarantuje gościom prawdziwe doświadczenie nowoczesnego, francuskiego stylu życia.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS