Producent mrożonek przygotował internetową kampanię poświęconą warzywom na patelnię. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw marki FRoSTA . Ma na celu zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata.
Zastosowane w kampanii banery reklamowe w niekonwencjonalny sposób prezentują składniki nowych, międzynarodowych warzyw na patelnię marki FRoSTA . Przy zdjęciach apetycznych warzyw widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji? Wiemy, że nasza grupa docelowa jest wymagająca i nie zadowoli się standardowymi reklamami. Dlatego postawiliśmy na żartobliwą konwencję, aby zwrócić uwagę naszych konsumentów i zachęcić do poznania nowych warzyw FRoSTY. Jednocześnie te przewrotne skojarzenia oddają międzynarodowy charakter, zdecydowany smak i różnorodność naszych warzyw na patelnię - wyjaśnia Aleksandra Wysocka, marketing manager.
Kampania on-line realizowana będzie w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl, oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów jest odpowiedzialna agencja Media Contacts. Kampania będzie obecna w Internecie do 30 listopada br.
Termin kampanii: 27 października 2011 – 30 listopada 2011
Dom mediowy: Media Contacts
Dom produkcyjny: GoldenSubmarine
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Berlińska
Kolterman Media Communications
tel. 22 392 06 21
kom. 509 922 081
e-mail: k.berlinska@kmc-pr.pl
www.frosta.pl
www.facebook.com/frosta.polska