W kwietniu ruszyła nowa kampania Pracuj.pl adresowana do studentów i absolwentów. Komunikacja w internecie, atrakcje podczas targów pracy i dedykowane eventy na uczelniach to główne kanały komunikacji kampanii „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Celem działań jest promocja zakładki „Rozpoczynam karierę” i tym samym wsparcie najmłodszych uczestników rynku pracy.
W serwisie Pracuj.pl odświeżono sekcję studencką "Rozpoczynam karierę”, dostępną pod adresem www.rozpoczynamkariere.pracuj.pl. W zbogaconej wersji zakładki znajdują się oferty staży i praktyk z podziałem na dane kategorie. Dodatkowo osoby dopiero rozpoczynające karierę, znajdą w zakładce informacje jak przygotować dokumenty aplikacyjne korzystając z Kreatora CV czy jak wyliczyć pensję w oparciu o kalkulator wynagrodzeń brutto-netto. W zakładce „Rozpoczynam karierę” można również skorzystać z porad dotyczących poszukiwania pracy, rozmów kwalifikacyjnych czy planowania kariery, przygotowanych przez ekspertów Pracuj.pl.
Tytułowe „Przyspieszenie” jest obecne w kampanii online i działaniach w social mediach. W ramach współpracy z portalem NOIZZ, pod patronatem Pracuj.pl powstała zakładka „Praca” dedykowana dla wszystkich stawiających pierwsze kroki na rynku pracy.
Ważnym obszarem promocji są również bezpośrednie działania na uczelniach i targach pracy w 15 polskich miastach. Organizatorzy odwiedzą 7 polskich uczelni: Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Politechnika Krakowska, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Wrocławski, Politechnika Gdańska. Celem eventów jest wsparcie studentów w przygotowaniu się do podjęcia pierwszej pracy. Podczas targów eksperci Pracuj.pl pomogą w opracowaniu dokumentów aplikacyjnych i odpowiedzą na pytania dotyczące procesu rekrutacyjnego. Celem spotkań jest także wskazanie, jak wykorzystać narzędzia oraz materiały dostępne w zakładce „Rozpoczynam karierę”, by dobrze przygotować się do rozmów o pierwszą pracę.
Podczas eventów, poza częścią merytoryczną, na młodych uczestników czekają energetyczne napoje, zdrowe przekąski oraz konkurs z refleksomierzem. Studenci będą mieli okazję skorzystać z gogli Oculus Rift, które przeniosą ich w świat wirtualnej rzeczywistości i poczują prawdziwe przyspieszenie podczas symulacji przejażdżką RollerCoasterem.
Kampanię wspiera konkurs Indahash, którego uczestnicy publikują na swoich profilach społecznościowym intrygujące grafiki, pokazujące czym dla nich jest tytułowe „Przyspieszenie”.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Agencja UP. Logistyką i produkcją materiałów zajęła się firma Malachite Advisory Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Performics Poland. Kampania potrwa do połowy maja.
dostarczył infoWire.pl